ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Изтекли данни на голяма компания повдигнаха много въпроси 
Автор: ИА Фокус 10:35 / 08.09.2024Коментари (0)2667
©
От години хората смятат, че телефоните им ги подслушват, за да могат да им показват таргетирани реклами. Нови разкрития показват, че тези опасения може и да се окажат оправдани. 

Изтекла презентация от CMG Local Solutions, дъщерно дружество на Cox Media Group (CMG), описва подробно метод, който нарича "активно слушане". Този метод използва AI за комбиниране на гласови данни с данни за онлайн поведение, за да достави хипер-насочена реклама.

Презентацията, получена от 404 Media, гласи: "Рекламодателите могат да сдвоят тези гласови данни с поведенчески данни, за да се насочат към потребители на пазара". По-нататък се казва, че технологията може да идентифицира "готови за покупка" потребители и да създава рекламни списъци въз основа на техните устни намерения.

Говорител на CMG каза пред Newsweek, че "бизнесът на CMG никога не е слушал каквито и да е разговори, нито е имал достъп до нещо извън агрегирани, анонимизирани и напълно криптирани набор от данни от трети страни, които могат да се използват за рекламно разположение".

С други думи, CMG придобива съществуващи гласови данни от доставчици трети страни, за да ги комбинира с други източници. Компанията посочи презентацията като "остарял материали за продукт, който CMG Local Solutions вече не продава", добавяйки, че "въпреки че продуктът никога не е слушал клиентите, той отдавна е преустановен, за да се избегне погрешно възприемане".

Въпреки, че Гугъл, Мета и Амазон са сред компаниите, работещи с CMG, всички отричат да са участвали в кампании за подслушване на хората. 

Meta проучва дали CMG е нарушила своите правила и условия и казва, че ще предприеме подходящи действия, ако е необходимо.

Данните на трети страни, посочени от CMG, често идват от приложения за смартфони, които улавят данни (гласови или други) въз основа на съгласието на крайния потребител с правилата и условията. Изследванията обаче показват, че 91 процента от хората са съгласни с T&C, без да ги четат. Това скача до 97 процента за тези на възраст 18-24 години.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Международни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Юни 2022 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Локо в Първа лига, сезон 2024/2025
Земетресения в България
Зима 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: