ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Кръговото на пътя Асеновград–Пловдив ще е готово до три месеца | ||||||
| ||||||
По време на инспекцията стана ясно, че обектът се строи с ускорени темпове и се изпреварват предварителните графици. Според доклада на директора на ОПУ-Пловдив Пламен Райчев строителните дейности се изпълнени на над 50% и ако има хубаво време изпълнителите се ангажират движението но новото кръгово да бъде пуснато до 3 месеца. Кметът на Пловдив се ангажира да осигури финансиране за изграждане на осветление на Кръговото, за да се гарантира неговата безопасност, защото така ще се осигури по-добра видимост за шофьорите при лошо време и през нощта. Средствата трябва да бъдат одобрени от Общинския съвет по предложение на кмета. "Използва се хубавото време и се прави всичко възможно обектът да напредва бързо при висока мобилизация на екипите. Има видим напредък за един месец. Днес сме тук с г-н Димитров, защото той стартира проекта и наложи високото темпо на работа и на Асеновградско шосе“, коментира областният управител Дани Каназирева. Двамата със Здравко Димитров обсъдиха и следващите етапи на строителството на участъка от републикански път II-56 Брезово – Пловдив – Път II-86, от км 90+000 до км 102+820, който наскоро беше обявен от правителството за национален обект. "Този проект е един от най-важните за Пловдив, защото ще помогне изключително много за разтоварването на трафика в града и затова го следя отблизо. А и аз като областен работих много, за да се осигури подкрепата и финансирането от държавата“, заяви по време на проверката кметът на Пловдив. Той допълни, че Пловдив като областен административен център, все още няма окончателно завършен околовръстен път, затова значителна част от транзитните потоци преминават през града. Става дума за участъка от републикански път II-56, от път 1-8, при пътен възел "Скобелева майка" до път II-86 Пловдив – Асеновград – Смолян (югоизточен обход на гр. Пловдив) от км 96+900 до км 104+033 не е изграден. "Знаете, е Пловдив е най-бързо развиващият се индустриален център в България, с най-много и най-големи икономически зони около него. Увеличени са извънредно много товарните и пътнически превози и с почти е изчерпана пропускателна способност на пътищата“, коментира още Димитров. "Ползите от изграждането на югоизточния околовръстен път на Пловдив надхвърлят рамките на област Пловдив и имат съществено значение за развитието на всички области от Южен централен район“, подчерта областният управител. |
Още по темата: | общо новини по темата: 428 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/72 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 01.12.2019 г.
0
на 01.12.2019 г.
0
на 30.11.2019 г.
-5
на 30.11.2019 г.
-1
на 30.11.2019 г.
-1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5596) | 58% | |
Не (3068) | 32% | |
Не мога да преценя (902) | 9% |