ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
"McDonald's" сериозно го закъса
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:07 / 21.09.2022Коментари (0)2231
©
Дело за дискриминация, в което се твърди, че "McDonald's" отказва да рекламира в медии, които са собственост на чернокожи, ще се гледа от Американския съд.

Искът е на медийния предприемач Байрън Алън и е на стойност 10 млрд. долара. Гигантът за бързо хранене е обвинен в "расови стереотипи", тъй като не рекламира в медии, собственост на чернокожи. Жалбата е подадена за пръв път през май 2021 година.

Байрън Алън, собственик на Entertainment Studios Networks и Weather Group, включваща и Weather Channel, твърди, че "McDonald's" е създал "двустепенна система", основана на раса и го е изключил от общия пазар.

Според него "McDonald's" сключва договори с отделна рекламна агенция за "афро-американски медии“ с цел изразходване на бюджет, който е "минимален“ в сравнение с общия пазарен бюджет.

През декември обаче федерален съдия отхвърли делото, като каза, че обвиненията не са достатъчно подкрепени.

След съдебни спорове същият съдия в петък отхвърли искането на "McDonald's" за прекратяване на делото и така му даде зелена светлина.

Алън твърди, че ако компанията му беше собственост на бели, тя "щеше да получи десетки милиони долари рекламни приходи от "McDonald's" на годишна база“.

Лорета Линч, бивш главен прокурор на САЩ, сега адвокат, представляващ Лорета Линч, бивш главен прокурор на САЩ, сега адвокат, представляващ "McDonald's", каза, че жалбата на Алън е "за приходи, а не за раса“.

"Неоснователните твърдения на ищците пренебрегват както законните бизнес причини на "McDonald's" да не инвестират повече в техните канали, така и дългогодишните бизнес отношения на компанията с много други партньор, притежаващи разнообразни продукти“, каза тя.

В иска на Байрън Алан се казва още, че чернокожите представляват 40% от клиентите на веригата за бързо хранене, но тя е похарчила едва 0,3% от рекламния си бюджет от 1,6 млрд. долара в САЩ през 2019 г. за медии, собственост на чернокожи. През май 2021 г. "McDonald's" се ангажира да увеличи националните разходи за реклама с медии, притежавани от чернокожи, от 2% на 5% до 2024 г.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Международни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да (5629) 58%
Не (3110) 32%
Не мога да преценя (908) 9%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: