ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Русия и Китай най-накрая се свързаха
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:53 / 30.11.2019Коментари (3)4210
©
Русия и Китай завършиха първия мост над река Амур. Досега между двете държави нямаше нито една директна връзка. Съоръжението свързва руския град Благовещенск с китайското градче Хейхе. Очаква се трафикът по него да тръгне в началото на 2020-та година. В продължение на десетилетия Русия поддържаше района изолиран от Китай.

Тези руски територии са богати на полезни изкопаеми, но много слабо населени и Кремъл се опасява от прекомерно разрастване на китайското влияние. Западните санкции заради анексирането на Крим от Украйна доведоха до построяването на моста, както и на газопровода "Силата на Сибир", който трябва скоро да бъде открит тържествено от Владимир Путин и Си Дзинпин.








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на George Georgiev
премахни филтъра

+1
 
 
Както всички медии - репостват без да се замислят. Ето каква е реалността: According to the Russia's border agency, as of October 1, 2013, there are 26 border crossings on the China–Russia border; all of them are located on the eastern section of the border. Twenty-five of them are provided for by the bilateral agreement of January 27, 1994, and one more is designated by an additional special order of the Russian government. The 25 crossing points established by the treaty include four railway crossings (at one of them, at Tongjiang/Nizhneleninskoye, the railway bridge is still under construction), eleven as highway crossings, one as river crossing, and nine as "mixed" (mostly ferry crossings). Presently, three railway lines cross the border. The two railway border crossings at Zabaikalsk/Manzhouli and Suifenhe/Grodekovo are over a century old, brought into existence by the original design of Russia's Transsiberian Railway that took a shortcut across Manchuria (the Chinese Eastern Railway). The third railway crossing, near Hunchun/Makhalino, operated between 2000 and 2004, was then closed for a few years, and only recently reopened. Construction has started on a Tongjiang-Nizhneleninskoye railway bridge near Tongjiang/Nizhneleninskoye, which will become the fourth railway border crossing.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Международни новини:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: