ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Скандал със спонсорство с бира за летните олимпийски игри | ||||||
| ||||||
Новината е посрещната противоречиво. Въпреки че бирата, която ще се рекламира, е безалкохолна, дори Световната здравна организация се намесва и алармира за това, че влиянието на олимпийските игри върху подрастващите е голямо и чрез подобни реклами те могат да бъдат подтикнати да консумират бира. Донислав Донев сподели, че е изненадан, че темата е получила толкова широк отзвук, защото не за първи път производител на бира става спонсор. Той даде пример с един от генералните спонсори на "Формула 1“, рекламни лица на който стават самите пилоти. Най-големият спонсор на най-големия клубен футболен форум Шампионска лига също е компания за производство на бира. "Сделката с МОК е на стойност 1 млрд. 725 млн. долара. Според мен зад това говорене има доза завист, защото тази сделка е изпусната от страна на други големи компании. Спортът все още е на първо място, но парите са на път да го изместят. Тук не става дума толкова за това какъв е поводът да бъдат рекламирани тези продукти, а кой дава повече пари, кой ще предложи по-добрия договор, който да даде повече печалба и за двете страни. Много малко хора вероятно ги интересува здравето на спортистите и на хората, важното е договорът да бъде подписан и да бъде рекламиран продуктът“, коментира Донислав Донев. Той даде пример с моден гигант, който си позволява далеч повече от въпросната компанията за производство на бира. "Освен че произвежда златни, сребърни и бронзови медали на олимпийските и параолимпийските игри, един от модните й брандове облича френските спортисти на откриването на олимпиадата. Едновременно с това, на всяка ВИП ложа ще се предоставя шампанското и конякът, който въпросната компания произвежда. Някои от същите тези ВИП хора, които ще стоят на ВИП ложите, в момента роптаят, че МОК е подписал договор за спонсорство с бира“, посочи Донислав Донев. Това не е първият случай, в който е имало проблеми със спонсори и реклами преди, по време и след олимпийските игри, отбеляза той. "Битката за спонсорство на олимпийски игри и световни първенства е огромна. Летните олимпийски игри в Токио 2021 г. бяха гледани от повече от 3 милиарда души по данни на МОК. Може да си представите какво събитие е и какво влияние има върху хората. Нормално е да има страшна битка“, каза спортният редактор. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Международни новини:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета