ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
1095 дни за "Модър - Царевец" | ||||||
| ||||||
Прогнозната й стойност е до 11 850 000 лева, финансовите средства се осигуряват от бюджета на община Пловдив. "Тази стойност е разпределена в три бюджетни години – 2019/2021, съгласно Решение № 388, взето с Протокол № 18 от 25.10.2018 год. на Общински съвет – Пловдив. Тя е лимитна и не може да бъде надвишавана. Авансово плащане не се предвижда", пише още в документите. Целта на разработката е проект за свързване на ул. "Модър" с ул. "Царевец" чрез подлез под жп линията София - Пловдив и бъдещата Южна тангента. В момента под линията има частично изградено съоръжение по проект на НКЖИ; не са изпълнени подходите, не е направен пробива и всички произтичащи след това строителни дейности. Осигурено е преминаване само на пешеходно движение чрез временна пешеходна пасарелка. "Модър-Царевец" е един от най-важните за града под тепетата проекти, защото изграждането на пътната връзка ще допринесе за съкращаване на времето за предвижване и ще облекчи движението в централната градска част на града. За осигуряване на връзката между основното направление и прилежащите жилищни квартали са предвидени локални платна; предвидена е още достъпна среда; където е възможно - места за паркиране; за контейнери. Препоръчва се също, след изпълнението на обекта, пасарелката да се демонтира, защото попада в трасето. Обектът като цяло започва от кръстовището на "Коматевско шосе" и свършва на кръстовището с бул. "Хаджи Димитър". Улица "Модър" започва от "Коматевско шосе" и завършва при ж.п. линия. Настилката й е асфалтобетонова с пукнатини, дупки, кръпки, ускорено износване, коловози и прочие. Габаритът й е променлив - ширината варира от 9, 50 до 11, 50 метра, а тротоарите от 1, 00 до 4, 00 метра. Улица "Царевец" започва от ж.п. линия София – Пловдив и завършва при кръстовище с бул. "Пещерско шосе". Настилката в по-голямата ѝ част е паважна. Габаритът на съществуващата улица в разглеждания участък е постоянен - ширината на пътното платно е 9, 00 метра с двустранни тротоари по 3, 00 метра. Получените оферти ще се отварят на публично заседание. |
Още по темата: | общо новини по темата: 273 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/46 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
Накъдето и да отива тълпата – бягайте в обратната посока. Тя винаги греши.
на 21.02.2019 г.
+1
на 21.02.2019 г.
+1
на 21.02.2019 г.
+3
a-na-Modur-Carevec-do-kraya-na-meseca-432564 ) та стават колко 6 + 3 - почти десет години , за 1,3 км участък. И как смятате , че Пловдив ще прогресира с такива темпове. Не ми се иска да знам, колко ще се копа под централна гара - сигурно там ще отиде половин век ....
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5397) | 59% | |
Не (2936) | 32% | |
Не мога да преценя (870) | 9% |