140 000 тона асфалт ще бъдат положени общо на пътя Пловдив - Асеновград, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Това стана ясно по време на днешната инспекция на областния управител Здравко Димитров, председателя на Управителния съвет на АПИ Дончо Атанасов и собственика на фирмата-изпълнител на мащабния ремонт Юлиян Инджов.
Към момента почти 6 километра и половина от трасето на новото платно е разкопано и инженерната инфраструктура (газопроводи, електропроводи, напоителни и отводнителни канали) е изнесена встрани. "Проектът върви с часове", похвали се Инджов. По план тези дейности трябва да се приключат до края на септември.
Най-сложно обаче ще е изместването на 400-киловолтов електропровод в началото на трасето (откъм Пловдив), захранващ КЦМ.
"Иначе 6 километра и половина са готови за чакълиране", увери Инджов. "Общо 140 000 тона асфалт ще бъдат положени на пътя. Имаме две асфалтови бази с капацитет средно на денонощие от 3 до 5 хиляди тона", похвали се той. Предвижданията му са при добро време обектът да се реализира до края на годината.
Според чистия проект габаритите на скоростния път са 24,5 метра и включват две платна с по две ленти, аварийни ленти и разделителна ивица от 2 метра. Еластична ограда ще възпрепятства преминаването през средата на пътя, което ще е възможно само на кръговите кръстовища.
Огромният минус на проекта обаче е липсата на локални платна. По думите на специалистите те не с били включени в разработката, която е отпреди 10 години, защото тогава и трафикът, и икономическата зона между Пловдив и Асеновград не са били толкова интензивни и въпросът не е стоял на дневен ред. Без локални платна сега обаче обектите ще са директно на скоростното трасе. По предварителни сметки близо 20 000 000 лева ще са необходимите средства за отчуждавания за локалите.
нкма да е лосхо да се направи и крагово влизане в Асеновград като излизат да не се засилкт и като излизат от града идвасхти от индустриална зона север с лкв завои и тик които влизат и излизат с висока скорост прицхинкват катастрофи нкма да е лосхо да направкт промкна в плана на кроговите двийеник да слойат и в разклона на Долни воден и до Венецикта
Какъв смях бе малоумник ? Кръговото е най-разумното решение в случая. Икономическо е далеч по-изгодно от пътен възел на 2 нива за Долни Воден или Куклен. Кръговото е с далеч по-голяма пропускателна способност от дебилен светофар. Виж например как се отпуши околовръстното шосе,представи си ако е с 2 ленти + аварийно. Да не говорим ,че тук трябва и локал заради множеството автокъщи и други търговски обекти.
""Общо 140 000 тона асфалт ще бъдат положени на пътя. Имаме две асфалтови бази с капацитет средно на денонощие от 3 до 5 тона", похвали се той." .... По елементарни сметки за да се произведе това количество са нужни 28 000 денонощия или близо 77 години.....
Не че нещо.... ма не четете драги Sony007 ...не четете...Пише "капацитет средно на денонощие от 3 до 5 хиляди тона"...Хейтването изкривява възприятията...
"Иначе 6 километра и половина са готови за чакълиране", увери Инджов. "Общо 140 000 тона асфалт ще бъдат положени на пътя. Имаме две асфалтови бази с капацитет средно на денонощие от 3 до 5 тона", похвали се той. Предвижданията му са при добро време обектът да се реализира до края на годината. " - Като се позамисли човек, или тези не могат да смятат или някой друг! Две бази, по 5 тона асфалт на ден прави 3650 т на година. Което означава, че тези 140 000 тона асфалт могат да бъдат произведени и съответно положени за 38 години и 4 месеца. Със сигурност нещо не е наред!
....Имаме две асфалтови бази с капацитет средно на денонощие от 3 до 5 ХИЛЯДИ тона :) ..... минчо ти или си чукча писатель .... или си тотално изтъпял че да не се усетиш че някой от дежурните пулицъри може би е направил грешка ..... :)
2х5=10х365=3650. 140 000/3650=38,35616438 и т.н. Тройката по математика е за някой друг! Да му мисли този, който е писал материала- аз само казвам, че нещо не е наред! 5 тона асфалт на ден са един самосвал!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.