Дейността си днес отчете пловдивския обществен посредник Юлия Юрдекова. Досега при нея са постъпили 251 жалби от граждани, от които решаването на 165 е приключено, а по други 86 все още се работи.
Проверки на място, разговори и консултации със съответните специалисти и търсене на съдействие за решаване на поставените проблеми е методиката на работа. "Буди безпокойство голямото количество жалби, които са свързани с устройството на територията. Хората твърде често се противопоставят на отварянето на нови магазини, заведения и други търговски и обслужващи обекти", подчерта Юрдекова.
Много жалби също са свързани с хаотичното паркиране и неугледния вид на автобусните спирки. Най-големият проблем според нея обаче е непробиваемостта на държавните и частните монополи. Най-много жалби са постъпили от хора от третата възраст, се разбра още от публичния отчет на пловдивския омбудсман.