ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
30 милиона стигат за 300 улици
Автор: Екип Plovdiv24.bg 15:56 / 09.12.2009Коментари (4)2841
© Plovdiv24.bg
30-милионният заем, за който общината преговаря с Европейската банка за възстановяване и развитие, ще стигнат за реконструкцията на около 300 вътрешноквартални улици с обща дължина 103 км, увери директорът на капиталното строителство инж. Тошо Пашов, позовавайки се на готовия работен проект за обследване на уличната мрежа, предаде репортер на Plovdiv24.bg.    

Банката веднага изпрати своя експерт Хосе Изкуердо и двамата с инж. Пашов вчера обиколиха целия град, за днес им остана само "Тракия". 

"Специалистът вече беше запознат с проекта и дойде с готови въпроси. Искаше да види с очите си какво ще ремонтираме. Бяхме и на места, където се работи - по бул. "България", Победа", новия мост, "Руски", дори на завършената вече ул. "Димитър Талев", за да добие представа каква е организацията и качеството на изпълнение на нашите фирми", разказа инж. Пашов пред журналисти.  

"Първоначалните ми впечатления върху проекта са добри, оценка ще дадем по-късно. Добра е визуалната оценка и за строителните фирми, които работят в момента - много техника е струпана на малък фронт. Качеството е въпрос на доказателствена оценка и тя се извършва в лаборатории", изказа мнението си Изкуердо. Според него пловдивските улици не са в такова ужасяващо състояние, каквото им приписват жителите на града, като се има предвид социалистическото минало и ограничените финансови ресурси на общината. Дори в Лондон имало улички и в по-лошо състояние. 

До 15 януари банката ще е готова със своя доклад и оценка. Ако е положителна, кметът Славчо Атанасов ще внесе работния проект в Общинския съвет за гласуване, след което ще продължат преговорите по уточняване на икономическите параметри на заема. 

"Европейската банка ще определи условията, при които ще се проведат конкурсите за обществените поръчки. Изискванията им за качество и контрол са доста по-тежки и ограничителни за фирмите, които ще изпълняват поръчките", обясни заместник-кметът Александър Константинов, който е главният отговорник за заема.


Още по темата: общо новини по темата: 91
29.08.2011 »
11.02.2011 »
10.02.2011 »
23.10.2010 »
10.08.2010 »
19.07.2010 »
предишна страница [ 1/16 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Но най-важното е, че последния кредитен ресурс на общината ще бъде пропилян за нещо, което не е толкова стратегически важно за просперитета на града. Не по малките, а по големите улици става придвижването на гражданите и бизнеса, благодарение на тях функционира Пловдив. Благодарение на основните улици в Пловдив се произвежда Брутен Вътрешен Продукт, ОТ ТЯХНОТО ДОБРО-ЛОШО СЪСТОЯНИЕ зависим всички ние и нашето благосъстояние. Отделно те са подложени на чудовищно натоварване, стотици и хиляди пъти повече от малките улички и заслужават много по-голямо внимание. Не случайно в Лондон инвестират в първокласната си пътна мрежа ПРЕДИ да ремонтират малките си улички, където имало и занемарени (по думите на експерта). ВЪПРОС НА ПРИОРИТЕТИ - ресурсите никога не достигат - именно затова трябва да се инвестират според ползите от тях и в никакъв случай не трябва да се подаряват на свинари, добре облечени бизнесмени и овчарски скачачи, нито пък да се прахосват по глупави инвестиции. Моето лично впечатление е, в това съм твърдо убеден, че с малки изключения малките улички в града са в прилично състояние (много от тях бяха ремонтирани с 50 мил. заем). Много по-тревожно е състоянието на ОСНОВНИТЕ ПЪТНИ АРТЕРИИ, НА ТЕСНИТЕ МЕСТА В ТРАНСПОРТНАТА МРЕЖА, НА ЛИПСАТА НА МОДЕРЕН ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ (S-BAHN), КОЙТО ДА ВКЛЮЧВА НЕ САМО ПЛОВДИВ, НО И ПРЕДГРАДИЯТА И ОКОЛНИТЕ ИНДУСТРИАЛНИ ЗОНИ, където се концентрира бизнеса на града, НА ЛИПСАТА НА МЕСТА ЗА ПАРКИРАНЕ. И малкото предимства, които имаше Пловдив пред София като място за инвестиции, започват да изчезват, след като там ударно започнаха да строят метрото и общински завод за боклуци. Групата малоумници, случайно попаднали в изпълнителната власт в нашия град, ни дърпат надолу. Ще ремонтират 100 улици, КОИТО НЕ СА ВАЖНИ и ремонтът им в настоящия момент не е НАЛЕЖАЩ. Не за друго, а за да печели малоумният ни кмет евтина популярност на наш гръб и за наша сметка, за да се тупа в гърдите как едва ли не ни бил подарил тези 100 улици. Видяхте колко малоумно и глупаво ТЕ организират ГОЛЕМИТЕ ОБЕКТИ - създават грандиозни проблеми. Затова са се насочили към малките улички - няма отчуждаване, няма спиране на трафика - удобно, простичко, лесно за изпълнение и организация. Но Пловдив не съществува сам за себе си - грешна инвестиция тук дава конкурентно предимство на София и на Варна, на Солун и на Тимишоара, Клуж, Скопие и т.н. - на всички онези, които нямат малоумни селяндури за кмет и ужасно посредствена администрация. След 2 години Пловдив ще осъмне с празна каса, дългове за милиарди, 100 излишно ремонтирани малки улици, 100 напълно продънени ОСНОВНИ БУЛЕВАРДА, нито един единствен решен транспортен проблем и огромни задълбочаващи се проблеми от всякакъв характер.
0
 
 
Друг няма да ни оправи. Ако ние българите сами не си помогнем, няма кой да дойде и да ни слага с лъжица в устата.
0
 
 
Няма никакъв шанс общинските бай-ганьовци да свършат работата както трабва, без да я опорочат. Това са доказани малоумници, които никакви банки не могат да озаптят да правят глупости и да нанасят всевъзможни вреди на Пловдив. Преди няколко години всички доста наивно се надяваха, че веднъж да влезем в ЕС и веднага ще станем европейска държава, но не станахме. ЕБВР единствено МОЖЕ ДА ОГРАНИЧИ ВРЕДИТЕ, но не и да озапти калпазаните.
+2
 
 
Хубаво е, че ще ви стъпят на врата, иначе кой знае колко зулуми ще направите с тези пари!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Април 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Секретна операция: Задържаха известен диригент за присвояване на много пари
Зима 2024/2025 г.
Футбол - други
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: