ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
334 000 автомобила по улиците на Пловдив! | ||||||
| ||||||
Форумът се провежда в Хисаря и събира на едно място представители на държавната администрация, неправителствени организации, експерти и специалисти по пътна безопасност, както и собственици и управители на едни от най-големите фирми, занимаващи се с пътно строителство. "Въпросът, който стои пред нас, местните власти, става все по-сложен за решаване с оглед на все по-голямата динамика на нашето ежедневие и все по-натоварения трафик във вътрешноградските и междуградските пътища в страната като цяло“, посочи още Тодор Чонов. По думите му чрез работата на Центъра за управление на трафика се регулира и контролира потокът от моторни превозни средства, давайки предимство на градския транспорт, но наблюденията са, че броят на автомобилите непрекъснато расте. Справките сочат, че по улиците и булевардите всеки ден се движат над 200 000 автомобила, а други 134 000 влизат, излизат или преминават транзитно през града. Сред темите, разисквани на конференцията, бяха: процентът на безопасност на пътищата, като са изследвани всички пътища, а според данните един от най-опасните е Проходът на Републиката. Обсъдени бяха мерките, които да се предприемат за безопасността на движението за намаляване на смъртните случаи чрез ефективно управление на пътната инфраструктура, осъществяване на превантивни ремонти, за които са подготвени 129 проекта, над 1000 км са извършени за 2020 г. ремонтни дейности. Особено внимание беше обърнато и на полагането на хоризонталната маркировка, за която се изисква съобразяване с климатичните особености, както и изчакване на определените срокове след полагане на последния износващ слой асфалт. "За по-голямата безопасност на движението Община Пловдив се грижи за хоризонталната пътна маркировка, особено внимание обръщаме на стотиците пешеходни пътеки най-вече около училища и детска заведения, поставяме мантинели, антипаркинг колчета. Опитваме се да маркираме все повече с шприц пластик, тъй като трайността на маркировъчната акрилатната боя със светлоотразителни перли е до 6 месеца, докато студеният шприц пластик издържа до година и половина“, заяви още Тодор Чонов. Той подчерта, че Пловдив е град, където има паважна настилка по някои улици, което също е предизвикателство, защото върху нея боята се задържа за много по-кратко време, затова там продължаваме прилагането на експериментални технологии, като цветни павета или блокове, с които да се постигне по-дълготраен ефект. "Нашият град е с една от най-добре развитие веломрежи в страната – близо 55 км, с което успяхме да разграничим велосипедистите от автомобилното движение на пътя и да го обезопасим в тази насока. Повишаваме вниманието на шофьорите посредством поставянето на светлинни знаци“, допълни заместник-кметът. Той не пропусна да отбележи, че Община Пловдив има добър диалог и с останалите институции, които имат отношение към пътната безопасност – АПИ, ОД на МВР, Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация" и е в ежедневен контакт и координация с тях за подобряване на условията на движение по улиците. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5585) | 59% | |
Не (3056) | 32% | |
Не мога да преценя (900) | 9% |