ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
6 "нови" 15-годишни автобуса пусна Батаклиев по линии 11, 26 и 17
Автор: Екип Plovdiv24.bg 10:08 / 28.12.2012Коментари (11)6578
© Plovdiv24.bg
Тези автобуси не се движат вече по улиците на Пловдив, след като бяха иззети от Батаклиев
6 "нови" 15-годишни автобуса е пуснал по линии 11, 26 и 17 Ангел Батаклиев, научи репортер на Plovdiv24.bg. Возилата са внос от Франция и са клас "Евро 3". Движат се в града от вчера. 

Бившият "червен" съветник явно се е стреснал и е решил да изпълни поне една част от заложените в договора с Община Пловдив клаузи. Парафът за въпросните линии е от 2010 г. Според него, от началото на 2013 г. двигателите на возилата по общо 16 линии на масовия градски транспорт, сред които и въпросните три, трябва да притежават минимум клас "Евро 3".

Към момента по линиите, обслужвани от "Градски транспорт", чийто мажоритарен собственик е Батаклиев, се движат между 26 и 28 автобуса "Евро 2". Очаква се до Нова година бившият "червен" съветник да вкара в употреба още 5-6 возила от по-високия клас, а в началото на 2013 г. е поел ангажимент пред Община Пловдив да внесе още 15 рейса "Евро 3".

Както вече писахме още в началото на месеца, действащите договори за масовия градски транспорт в Пловдив са сключени въз основа на два конкурса - през 2007 г. и 2010 г. Първият е валиден до 2017 г. и в него няма изисквания за екологичния им клас. "В този от 2010 г. обаче има клауза, че от 1 януари 2013 г. двигателите на возилата по 16 линии трябва да притежават минимум клас "Евро 3", което означава един по-добър екологичен клас, който замърсява по-малко околната среда", заяви тогава пред репортер на Plovdiv24.bg зам.-кметът Александър Държиков.

Става дума за 8 линии на "Градски транспорт", 6 на "Хеброс бус" и по 1 на "Автотранс" и "Пълдин бус". Това са 9, 11, 17, 21, 25, 26, 36, 113, 10, 20, 4, 12, 22, 24, 27 и 93. Смятам, че превозвачите, с изключение може би на едни от тях, ще успеят да покрият това изискване, коментира още Държиков. 



Още по темата: общо новини по темата: 244
08.12.2022 »
05.12.2022 »
04.03.2022 »
13.01.2022 »
06.01.2022 »
01.11.2018 »
предишна страница [ 1/41 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Би било интересно да напишете по какви причини са избрани точно тези линии. Защо към тях се прилага изискване за стандарт Евро 3, а към останалите линиие не. Например за линия № 1 няма такова изискване. Защо?
+9
 
 
Какво евро 3, евро 2 и прочие? Вчера се возих в един такъв... шумен, мръсен... абе какво да говоря...
-2
 
 
не е важно какъв цвят е мишката важното е че лови мишки
+3
 
 
Добре, че не се возя на градски транспорт.
на 28.12.2012 г.
+14
 
 
Такситата на 10 години в пенсия а рейсовете понеже возят повече хора може и да са по стари .Егати и законите.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да (5402) 59%
Не (2937) 32%
Не мога да преценя (872) 9%
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: