. Опитите тази политика да се следва и налага започнаха, но реалността, запечатана от обектива на
В сърцето на града вътрешни, малки и не чак толкова малки улици са царство на коли. Кола до кола, кола върху кола, коли в градинки, коли в паркове, коли до детски площадки... Кадрите са от две централни зони на града.
Едната е точно на Главната улица, зад бившия Детмаг "Снежанка", който трябва да се превърне в галерия за съвременно изкуство. Две крачки от Главната и пловдивчани попадат в царството на автомобили, заграждения и забрани, едва ли съгласувани с районната администрация. Средствата за запазване и гарантиране на място пък определено нямат нищо общо с официалните скоби, утвърдени от Общината (район "Централен" първи в града въведе скобите по наредбата за запазване на паркомясто срещу 20 лева пред дома).
Положението е подобно и по ул. "Марин Дринов", свързваща бул. "Източен" с Центъра. По наистина дългата улица място за пешеходци има, но... само по случайност. В участъка след улица "Родопи" тротоарите са направи лукс за хората, но - където ги има и където ги няма) перфектни за колите. Идеални паркоместа са пролуките между дърветата на малък парк по ул. "Аспарух", а на ул. "Кричим" за пешеходци често има място по широката улица, защото тротоарът е с идеалните за МПС габарити.