На пресконференция днес адвокатът изложи своите приоритети, по които ще работи, ако бъде избран за кмет:
1. Присъединяване на общините "Марица" и "Родопи" към община Пловдив
За да обоснове гледната си точка, той даде пример с фирми като "Сокотаб", "КЦМ" и "Либхер". Те са извън границите на община Пловдив и следователно не носят никакви приходи за пловдивския бюджет.
2. Превръщане на Пловдив в туристически бранд
Според него "Пловдив - Европейска столица на културата 2019" е пълен провал. Георги Колев каза, че туристите не идват в Пловдив, за да гледат новите офис сгради. Те идвали, за да разберат историята на града. Допълни, че марката "Пловдив" трябва да говори на всички като място за история, туризъм и забавления.
3. Прозрачност на всички търгове, обществени поръчки, договори и сесии в пловдивския парламент
Георги Колев е на мнение, че няма никаква причина гражданите да стоят в неведение за случващото се. Всички данни на търгове и обществени поръчки трябва да бъдат достъпни онлайн. Адвокатът допълни, че неговата партия има готовност да пусне интерактивна платформа по швейцарски образец, в която участие могат да взимат и гражданите. Платформата ще качи в мрежата след 27 септември и всеки гражданин ще може да я тества.
4. Урбанизирането на река Марица
Този проект ще ангажира стотици лица и ще промени облика на града. Георги Колев иска река Марица да е като река Сена за Париж - да се превърне в туристически бранд единствен по рода си в България.
5. Транспортнте услуги в Пловдив
Според него е недопустимо във втория по големина град в България градският транспорт да е частен, а не общински.
6. Екологията
Той и партията му имат изготвена програма, която със старта на предизборната кампания ще бъде представена на гражданите.