По проект №8, класиран на първо място:
• Положително е обединеното мислене на трите елемента - път, ЖП и пешеходно/велосипедно. Постигната е ясна разграниченост и отлично решение за всяка една от тези функции.
• Положителен е акцентът върху значението на пешеходците и велосипедистите, които са основни фактори предвид малките разстояния на града.
• Положително е предложението за етапност на проектирането и изпълнението.
• Предложен е напълно приемлив за нашите условия материал и технология.
• Журито предлага проектантите да опитат , при развитие на проекта по-голямо "отваряне" на пространството под пътните платна.
• Препоръчва се да се помисли за конструктивно обединяване в напречния разрез на трите основни платна - пътни и ЖП. Да се потърси решение, в което виренделовите греди да се придадат към конструкцията на ЖП моста, вместо към пътната част на моста.
По проект №1, класиран на второ място:
• Положително е решението да се свържат две зелени зони на града със "зелен" мост - органична форма, с която се постига и уникален обект в цялостния организъм на града. Органичната форма навлиза и в реката, което я прави много интересна и при изгледите отдолу.
• Проектът е оригинален и ярко отличаващ се от другите мостове в града, както и в по-широк контекст.
• Проектът притежава поетичен и концептуален заряд в най-висока степен.
По проект №5, класиран на тре
• Проектът е реалистъчен с важно визуално присъствие в образа на града.
• Конструкцията е реализуема, при това в една интригуваща форма.
• Журито намира, че огромнта видима част на конструкцията над пътното платно не е аргументирана сериозно именно от конструктивна гледна точка, т.е. лишена е от смисъл при 40 метров отвор между подпорите.