Хората трябва да са наясно, че когато открият някакво нарушение на правото им да плащат за качествена стока има къде да сигнализират.
Най-големи трудности в комуникацията клиентите срещат в секторите с монопол, най-често в регулираните от държавата електро и водоразпределение, коментира Ненов.
Според него българите трябва да са информирани, че най-важната стъпка за покупка на качествена стока е процесът преди нея - правилният избор. Това е и целта на асоциацията, която обучава и тийнейджърите как да пазаруват правилно.
Учениците от деветите класове получават всеки месец от нас Европейски дневник, който им показва основите на устойчивото потребление, уточни Ненов.
В Пловдив Асен Ненов участва в конференция посветена на качеството и безопасността на храните, организирана от Търговско-Промишлена Камара - Пловдив.
Източник: Дарик