Банка обясни за неприятен казус

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
15:40 / 30.06.2022
20482
Във връзка с публикация, озаглавена "Кошмар за пловдивчанка в новия магазин на "Технополис", олекна с 1939 лева!“, публикувана на 27 юни 2022 г. в Plovdiv24.bg, от "БНП Париба Лични Финанси" предоставиха следната допълнителна информация:

"Проверката ни по цитирания в материала случай показа, че по кредитната карта на клиента е трябвало да бъде отразено задължение за покупка на изплащане на определени артикули от магазина на нашия партньор. В резултат на технически проблем в системата за разплащане, това задължение е било отразено два пъти.

Междувременно, вследствие на изчерпване на артикулите в магазина, покупката на равни вноски в кредитния лимит не се е реализирала. След установяване на ситуацията, нашият колега на място в търговския обект е задействал незабавно процедурата за анулиране на така начислените задължения по кредитната карта на клиента.

В разговор клиентът е бил информиран, че задължението ще бъде анулирано в рамките на 21 дни, тъй като това е стандартният срок в подобни ситуации - процедурно анулирането е свързано с реализацията на редица формалности и протоколи за сигурност.

Все пак, в този конкретен случай, тъй като възникналият казус частично се дължи на грешка в нашата система, ние задействахме извънредна процедура, в резултат на която задължението по кредитната карта на клиента беше анулирано в изключително съкратен срок, сумата е възстановена в рамките на кредитния му лимит и той вече може да я използва. Ние се свързахме с клиента, той е информиран и изрази удовлетворение от нашата реакция.

Тук бихме искали да подчертаем, че никакви лични средства на клиента не са били блокирани, задържани или използвани от банката. Единствено е било отразено задължение в рамките на кредитния лимит по кредитната карта. Задължението вече е анулирано.

Използваме възможността чрез Вашата медия още веднъж да се извиним на нашия клиент за причиненото неудобство в резултат на неприятен технически проблем. Макар и рядко, за съжаление и най-съвременните системи не са застраховани срещу такива ситуации, но ние винаги реагираме и се стремим нашите клиенти да бъдат удовлетворени".

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
BMW отнесе мантинелата на основен пловдивски булевард, полиция и ...
Ключова рокада в Община Пловдив
Шофьор олекна с 1350 лв., 18 контролни точки и остана без книжка ...
С ледено шоу откриват Ice Park Пловдив
Влаковете тръгнаха под Бетонния мост и през Централна гара
РИОСВ Пловдив отчита замърсяване на въздуха


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).