Твърденията й цитирам: "Градски транспорт бе приватизирана и разграбена именно от общинския съветник от БСП Ангел Батаклиев, с мнозинството на БСП, точно по време на кметския мандат на Славчо Атанасов" са откровена лъжа.
Фактите:
1. Разрухата на 100 %-то общинско дружество "Градски транспорт" започва през периода 1999-2007г. Тогава се отнемат от фирмата най-рентабилните линии и същите се дават на частни превозвачи.
2. Януари 2007 г.,ОБС решава да се направи търг с явно наддаване. На 21.05.2007 г. при 19-та наддавателна стъпка "Транс Сити" е обявено за купувач. В определените срокове фирмата заплащат тръжната цена, както и неплатените дотогава 9 бр. заплати на работниците.
3. В този момент дружеството е с блокирани сметки, възбранени имоти и дългове за над 5 800 000 лв. Линиите почти не се обслужваха. Всичко това в периода май-октомври 2007 г. до местните избори.
На тях бе избран друг кмет, а аз - за общински съветник. С това се опровергава и другата неистина в публикацията - за това, че "на някакъв съветник от БСП" някой кмет "му е подарил "Градски транспорт".
И точно по време на неговия кметски мандат фирмата е приватизирана и разграбена именно от мен.
По отношение на внушенията за това, че "... Батаклиев нещо е откраднал... разграбил имоти, автобуси, тролейбуси и т.н. искам да кажа следното:
Всичко, г-жо Каназирева, си е на мястото! И имотите, и базите, и оборудването, и 260 км. ВКМ, и 130 км. ПКМ, и 7 бр. ТИС и 4 400 бр. стълбове.
Цялата инфраструктура на тролейбусния транспорт, по която могат да се движат над 120 тролейбуса - всичко си е на мястото! Те не могат да се преместят другаде...
Признавам, за едно г-жа Каназирева е права! Че при добро желание от страна на местната администрация и честно отношение към пловдивчани транспортната схема може да бъде променена така, че да се защитят интересите на всички видове МОПТ и интересите на гражданите и гостите на града.
Хората много дълго време чакат качествена промяна в обществения транспорт, която да се случи на приемлива за тях цена.