Няма край наглостта на шефа на "Градски транспорт"
Ангел Батаклиев в опитите му да спаси собствената си кожа. Последното екстравагантно и доста чудато предложение на въпросната фирма е с община Пловдив да бъде направено съвместно дружество на принципа на публично-частното партньорство. От думите на Кольо Бъчваров, изпълнителен директор на фирмата, стана ясно, че в това дружество могат да бъдат апортирани активите на електротранспорта, които той в момента притежава. Според Бъчваров това е начин да се намерят и лесно пари за тролейбусния транспорт.
Припомняме, че според подписания преди години приватизационен договор цялата електропреносна мрежа за тролейбусния транспорт, включително и уличните стълбове, върху които е монтирана, са собственост на "Градски транспорт". Така Батаклиев срещу "жълти стотинки" стана мажоритарен собственик в дружество с огромни активи, срещу задължението да обнови автопарка, в това число и тролейбусите.
Така преди близо две години Митница Бургас не допусна 30-годишните, употребявани, стари и намиращи се в плачевно състояние тролейбуси, които
Plovdiv24.bg показа още тогава, да се появят по улиците на древния и красив град Пловдив. С тях Батаклиев според приватизационния договор трябваше да възроди пловдивския електротранспорт и да изпълни предвидената в приватизационния договор инвестиция за 65 тролея.
Употребяваните тролейбуси са произведени в Канада преди 30 години. Фирмата е уведомена, че единственото допустимо от закона митническо направление на стоката в техния случай е внос /свободно обръщение с крайно потребление/, но след като такива действия не са извършени в законовия срок, тролейбусите бяха отнети в полза на държавата.
Чрез публично-частното партньорство се приканва общината да помогне на фирма, която беше общинска и бе приватизирана срещу почти символична сума. Лошото управление на фирмата обаче я забатачва все повече и бизнесменът очевидно не е в състояние да изпълни поетите ангажименти. В миналото управление
Ангел Батаклиев бе дори общински съветник от листата на БСП, което според нас е явен конфликт на интереси, особено след като Общинския съвет определя субсидиите за транспортните фирми.
Ще свърши ли гаврата с пловдивчани и пловдивския градски транспорт и до кога ще се позволява на Батаклиев да протака? Не е ли време най-накрая да бъде развален приватизационният договор, който най-нагло не се спазва от приватизатора?
Цялата история на проблема можете да проследите
тук!