ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Белла България с награда за ефективен маркетинг | ||||||
| ||||||
"Тази награда е много важна за нас поради факта, че оценява ефективност. Резултатите от лансиращата кампания на баници БЕЛЛА, ръстът от 30 пъти на категорията „замразени закуски" и лидерските позиции, които заема марката БЕЛЛА в този сегмент, показват, че сме избрали не само правилното послание към потребителите, но сме им предложили наистина продукт, който отговаря на потребностите, и даже създава нова потребност „да откраднеш време за себе си", споделя директорът маркетинг в Белла България Мая Герасимова. Кампания за лансиране на замразени баници БЕЛЛА включва телевизионна и радио реклама, външна реклама (билбордове), печатна със слогана „Узакониха кражбите", т.нар. POSM - уоблер и стикер и дегустации в големите търговски вериги. Конкурсът „Effie България 2009" връчва награди в категориите „Стоки", „Услуги", „Корпоративни комуникации" и „Социална, медийна и политическа". Във всяка от тях, рекламните кампании се оценяват според ефективността на маркетинговата стратегия. Оценките се формират на база на получените точки от 1 до 10 по всеки един от следните критерии - цели на кампанията, творческа стратегия, медийна стратегия, постигнати резултати, творческа реализация, където се оценява съвместимостта между стратегията и креативността на предложенията. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Неочакван развод по-малко от година след сватбата
15:02 / 12.11.2024
Търсят заместник на Димо Алексиев, Ралица Паскалева под въпрос
14:14 / 13.11.2024
Алекс Сърчаджиева проговори за сватби и не само
09:09 / 13.11.2024
На 73 той сложи колежките си в малкия си джоб
12:29 / 12.11.2024
Натали Трифонова с признание
08:43 / 12.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета