„През последните 8 години работихме усърдно за повишаване качеството на управление на всички процеси в Белла България и гарантиране сигурността на потребителите", каза Елза Маркова. По думите й, въвеждането и прилагането на системите за управление на процесите в компанията е ускорило темповете на успешното бизнес развитие и е сред основните фактори превърнали я във водеща в хранително-вкусовия бранш у нас.
Лидерските позиции на Белла България се дължат и на постоянната работа в посока на отговаряне на очакванията на потребителите. Компанията създава, развива и предлага иновативни продукти от растителни масла, месо и тестени изделия в различни ценови сегменти, които отговарят на очакванията на потребителите за постоянно високо качество и разумни цени като работи отговорно с бизнес партньорите си и доставчиците. Сред най-популярните марки на компанията са Белла, Фамилия, Томми, Флора, Сачи, Леки, Перелик. За да гарантира сигурността им и качество на всеки неин продукт, Белла България е сред първите у нас въвели системата за самоконтрол на критични точки HACCP, която осигурява безопасността на храната от добиването на суровината до крайния потребител.