ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
"Белла" е най-любимата българска марка
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:21 / 25.03.2009Коментари (0)1863
БЕЛЛА е най-любимата българска марка у нас, показват резултатите от онлайн класацията на сп. „БГ Бизнес Бюлетин" - „Любимите марки". С подкрепата на 1 331 от общо 3 254 потребители, дали своя глас за различните марки, БЕЛЛА зае първото място сред родните брандове и престижното второ място сред най-популярните три марки в категория „Хранителни продукти", където се конкурираше с Milka и Danone. Останалите три позиции в класацията на първите шест най-любими марки в категорията „Хранителни продукти" отново се заемат от марки на „Белла България" - LEKI, САЧИ и Tommi.

„Много сме щастливи, че българските потребители посочиха БЕЛЛА за най-любимата българска марка. За нас това е най-желаната награда", каза маркетинг мениджърът в „Белла България" АД Владислав Лазаров.

„За разлика от други класации, „Любимите марки" не разчита на жури при номинациите - те са свободни, основани единствено на потребителските предпочитания и не включват специални пазарни критерии. „Любимите марки" представя не експертното, а потребителското мнение за брандинга", споделят организаторите.

БЕЛЛА е марката, която се радва на широка приемственост не само у нас, но и в чужбина. Тя е търсена и предпочитана от потребителите в Румъния, Гърция, Македония, Словакия, Италия, Испания, Португалия, Франция, Белгия, Германия, Холандия, Великобритания.

Марката БЕЛЛА е създадена и развита от екипа на хранителния холдинг „Белла България" АД през 1997 г. Първият продукт, произведен под този бранд е превърналото се в класика бутер тесто БЕЛЛА. Успехът, който постига за кратък период от време, отваря нови хоризонти пред марката и тя започва активно да развива своето портфолио. Последователно в списъка на продуктите се появяват точени кори, маргарин, бутер банички с различни пълнежи. Така, само за няколко години, БЕЛЛА печели доверието на потребителите и се превърща в синоним за качество. Следвайки световните тенденции на пазара тя постепенно се ориентира към предлагането на все по-нови и иновативни продукти. През 2007 г. в асортимента на БЕЛЛА бяха включени готовите баници от точени кори и бутер тесто. С тези предложения от типа „удобни продукти", БЕЛЛА първа въвежда подобен тип продукти на българския пазар.

 








Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Влизането на България в Шенген
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: