Фирмата, поканена от председателя на сдружение "Пловдив - древен и вечен" Димитър Георгиев да разработи стратегия за развитието на туризма в Стария град, е с американско-хърватско-австрийско участие и е основана през 1915 в Загреб. Тясно специализирана е в мениджмънта на туризма.
Проучванията им сочат, че Пловдив има нужда от една избистрена концепция за туризма и много добре да се преценят козовете, които градът може да извади. Добрата новина е, че Старият град е само един от тях, но не и единственият. Легловата база в града е 5000 легла, през миналата година са регистрирани 364 000 нощувки. Като пример за сравнение бяха посочени Дубровник, Залцбург и Брюж, които са три пъти по-малки от Пловдив, но с по три пъти повече нощувки. Тези градове също разчитат предимно на културния си туризъм.
Ключовият момент, който установяват специалистите, е разминаването между нуждите на пазара и опитът в тази сфера, който липсва на местната администрация. За пример беше посочена Братислава, където кметът на града и министър-председателят съставят план за развитието на Стария град и след 12 години вече имат милион и половина нощувки при население от 450 хиляди души.