Близо половината пловдивчани не припарват до администрацията

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
14:09 / 20.07.2009
3007
Почти половината - 44%, от пловдивчани по-рядко от веднъж годишно използват услугите на общинската администрация според социологическо проучване на "Галъп интернешънъл" за добрите практики, чиито резултати бяха представени от неговите автори Таня Михайлова и Цветелина Бенчева на пресконференция днес, предаде репортер на Plovdiv24.bg.

Червени точки на пловдивската администрация носи сертифицирането й по стандарта ISO 9001:2000. На случаен принцип в изследването е участвал район "Тракия". Улеснение за гражданите там е удълженото работно време без почивка от 8,30 до 18 ч., многобройните информационни дипляни и брошури, собствен интернет сайт.

Използваните така наречени "мистериозни клиенти" обаче оценяват състоянието на сградата като недостатъчно добро, местата за сядане за попълване на документи били малко, липсвали формуляри за подаване на сигнали за корупция. Най-посещавани са службата за местни данъци и такси и за социални дейности.

Този браузър не поддържа видео елемента.


(с) ПОТВ

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Инцидент в западната част на Пловдив
Любомир Атанасов: Пловдив не е създаден всяко семейство да има по...
Пловдивски депутат от ДБ огласи тяхна оферта към ГЕРБ и БСП
Скандални разкрития: Мраморна глава укривана под мозайките на Гол...
Ледената пързалка в Пловдив ще заработи на 2 декември
Пловдив посреща Камиона на добрината на Coca-Cola на 1 и 2 декемв...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).