Близо половината пловдивчани не припарват до администрацията

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
14:09 / 20.07.2009
2969
Почти половината - 44%, от пловдивчани по-рядко от веднъж годишно използват услугите на общинската администрация според социологическо проучване на "Галъп интернешънъл" за добрите практики, чиито резултати бяха представени от неговите автори Таня Михайлова и Цветелина Бенчева на пресконференция днес, предаде репортер на Plovdiv24.bg.

Червени точки на пловдивската администрация носи сертифицирането й по стандарта ISO 9001:2000. На случаен принцип в изследването е участвал район "Тракия". Улеснение за гражданите там е удълженото работно време без почивка от 8,30 до 18 ч., многобройните информационни дипляни и брошури, собствен интернет сайт.

Използваните така наречени "мистериозни клиенти" обаче оценяват състоянието на сградата като недостатъчно добро, местата за сядане за попълване на документи били малко, липсвали формуляри за подаване на сигнали за корупция. Най-посещавани са службата за местни данъци и такси и за социални дейности.

Този браузър не поддържа видео елемента.


(с) ПОТВ

Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Гражданка: До гуша ми дойде! Отвратително е!
Нова улица в "Тракия" край строящ се огромен жилищен комплекс
Няма връзка с автогара "Юг"
Два дни до началото на Международен технически панаир 2024
Пловдивчанка: Проклятие е да живееш в този град!
Снимка на странно монтиран климатик в Пловдив тотален хит в мрежа...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).