Почти половината - 44%, от пловдивчани по-рядко от веднъж годишно използват услугите на общинската администрация според социологическо проучване на "Галъп интернешънъл" за добрите практики, чиито резултати бяха представени от неговите автори Таня Михайлова и Цветелина Бенчева на пресконференция днес, предаде репортер на Plovdiv24.bg.
Червени точки на пловдивската администрация носи сертифицирането й по стандарта ISO 9001:2000. На случаен принцип в изследването е участвал район "Тракия". Улеснение за гражданите там е удълженото работно време без почивка от 8,30 до 18 ч., многобройните информационни дипляни и брошури, собствен интернет сайт.
Използваните така наречени "мистериозни клиенти" обаче оценяват състоянието на сградата като недостатъчно добро, местата за сядане за попълване на документи били малко, липсвали формуляри за подаване на сигнали за корупция. Най-посещавани са службата за местни данъци и такси и за социални дейности.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!