Тежки времена за клиентите на кабелните оператори настъпиха в Пловдив през последните месеци. Първо
Blizoo сюрпризира неприятно своите абонати, оставяйки ги без кабелна телевизия точно по време на финала на световното първенство. Тогава от компанията се оправдаха, че причината е в конкурентни фирми, които са им срязали кабелите. Обединената компания на бившите Евроком и КейбълТел е най-големият оператор в града и проблемът бе наистина мащабен.
Той сякаш бе само прелюдия към войната която пък се разрази в DCC. Съдружниците в тази компания решиха да си я делят по възможно най-грозния начин от което пострадаха всички. Вече месеци наред абонатите им не получават качеството за което плащат, когато изобщо кабелната и интернета ги има. Губят и собствениците, тъй като клиентите им масово бягат.
Дивидент от тази война в DCC се очакваше да получат, под формата на нови клиенти, останалите оператори. Най-големият такъв, който трябваше да поеме и най-голям брой нови абонати, Blizoo се оказа неподготвен за ситуацията.
От фирмата подписват масово договори с новите си абонати, но... не ги вързват в мрежата си. Явно чисто аматьорски от Blizoo не са предвидилия огромния наплив и не са подготвили екипите си да се справят с многото заявки. Много от новoподписалите договори с Blizoo се оплакват в Plovdiv24.bg, че максималния срок за включване отдавна е изтекъл, звънят многократно в оператора, но от там само свиват безпомощно рамене, че не могат да се справят с големия наплив и незнаят дали и кога ще ги свържат.
След морето от жалби в КЗП срещу DCC се очаква нова вълна от такива този път срещу Blizoo.
Естествено най-пострадал от ситуацията е обикновения пловдивски потребител, който е готов да си плаща за телевизия и интернет, но се оказва, че няма от къде да си закупи качествено услугата.