ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Борислав Инчев: Гражданите остават с впечатлението, че общината не може да влезе в основните си контролни функции
© Plovdiv24.bg
Има сериозно недоволство в Пловдив относно изпълнението на една част от ключовите инфраструктурни обекти. Гражданите остават с впечатлението, че не просто липсва координация, а че общината не може да влезе в основните си контролни функции. Това каза общинският съветник и заместник-председател на Общинския съвет в Пловдив Борислав Инчев в предаването "Утрото на фокус“ на Радио "Фокус“ с водещ Ася Александрова. 

По думите му през последните два дни западната част на Пловдив е блокирана заради ремонтните дейности на подлез "Модър – Царевец“, ул. "Царевец“ и кръстовището на ул. "Царевец“ с "Пещерско шосе“.

Преди дни в Общинския съвет в Пловдив бе внесено предложение за създаване на временна комисия за ремонтите в града, а целта е достъп на общинските съветници до информация, свързана с изпълнението на договорите, и установяване на определени проблеми, свързани с изпълнението на линейните графици от страна на фирмите изпълнители, обясни Инчев. 

"Конкретният повод беше искането на администрацията за осигуряване на допълнителни средства в размер над 2 милиона лева за ул. "Кукленско шосе“. Тогава се видяха част от несъответствията. Пътният участък поради някакви причини все още не е завършен, въпреки че по него вече е пуснато движението“, поясни общинският съветник.

Според него предложението за създаване на временна комисия не е било прието заради неразбиране от страна на част от общинските съветници.

Най-големият проблем на Пловдив са нередовните автобуси и неработещите електронни табла, призна Борислав Инчев. 

"Пловдив е единственият голям град в България, в който общественият градски транспорт се изпълнява от частни превозвачи. Важно е да не се допускат компромиси под каквато и да е форма, когато има неизпълнение на маршрутните разписания и броя на колите, които трябва да обслужват дадена линия. Община Пловдив прекрати два договора с фирми превозвачи, които не изпълняваха тези курсове“, обясни той.

По думите му в момента всички линии изпълняват графиците си средно на 87%, а някои и над 95%. Целта е всички да влязат в изпълнение над 95%, което ще гарантира редовност на градския транспорт и връщане доверието на хората към този метод за придвижване, заяви Инчев. 

"За да се върне това доверие, тези курсове трябва да бъдат изпълнявани, условията, които се предлагат – чистота, отопление, климатизиране, да бъдат на ниво. На следващо място трябва да се работи и по подобряване на инфраструктура с оглед на това автобусите на градския транспорт да имат възможност за частично предимство на определени места“, допълни заместник-председателят на Общинския съвет в Пловдив.

Друг сериозен проблем в града е паркирането, особено в централните части на града. По думите му Зелената зона в квартал "Капана“ не е организирана правилно. 

"По своя замисъл зелената зона е зона, в която хората могат да паркират кратковременно. Тя трябва да бъде извън центъра на Пловдив. В квартал "Капана“ имаме смесване на две различни по своя характер и функционално предназначение зони, които не решават проблема. Когато зоната в "Капана“ е въвеждана, там живееха хора и целта беше тази зона да им даде възможност да паркират. За да се реши проблемът с паркирането, трябва да бъде изградена и въведена съвсем различна зона, която да бъде извън центъра на Пловдив“, обясни Борислав Инчев.  

Качеството на атмосферния въздух в Пловдив също е дългогодишен проблем, призна общинският съветник. То е следствие на чисто регионални и микроклиматични фактори, но и натрупани през годините проблеми – изключително големият брой автомобили, отоплението на твърдо гориво и неизграждането на ветрозащитни пояси, които възпрепятстват влизането на фин прах от обработваемите земи край Пловдив.

"За да се решат тези проблеми, трябва да има изграждане на допълнителни паркове, засаждане на допълнителна растителност, които да създават микрооазис. Трябва да се предприемат още по-сериозни мерки по почистване на пътните платна и тротоарите и елиминиране на нерегламентираните сметища“, изброи Инчев.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Октомври 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
България и Войната в Украйна
51-ото Народно събрание
Влизането на България в Шенген
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: