Лидерът на ГЕРБ Бойко Борисов е в Хисаря на среща с кмета на Пловдив Здравко Димитров, депутатите от Пловдив и областта, както и с общинските съветници от партията.
"Решихме стадионите на Локо и Ботев да бъдат завършени. Много се направи за Пловдив по времето на ГЕРБ. Времето е трудно. Имаме 7 детски градини, които имат избран изпълнител. Изпълнителите не искат да започват да строят, имаме фирми, които се отказват. Въпреки всички тези трудности поемаме ангажимент да бъдат завършени стадионите. Ще бъдат необходими 10 милиона лева за довършването на стадиона на Ботев", каза кметът на Пловдив Здравко Димитров.
"Държавата няма желание да дава пари за спорт и така от средствата от бюджета на общината ще отпуснем пари и ще се постараем да завършим проекта", допълни той.
"Стадионът е на етап приключване на груб строеж. За да има козирка, която да покрие стадиона на Ботев, са необходими още 10 милиона лева. Поръчката е 53 700 000 лева, има осигурени 23 000 0000 финансиране. Искам да благодаря все пак на последователната политика на ГЕРБ. Ако не се бяха осигурили тези пари, щяхме да имаме 2 паметника на културата", обясни инвеститорът Илиян Филипов.
"Може би от проекта за "Чистота" не трябва да се пипат парите. Чистият въздух е изключително важен. Но от инфраструктурния проект за Водната палата може да го спреш и да пренасочите 10 милиона лева към стадиона на Ботев, за да е завършен с козирка".
"Лаута" се върти малко по бавно и ще им дадете пари да си проектират стадиона. За този стадион ще им дадете пари догодина и да няма недоволни. Обещали сме на пловдивчани, че ще приемат финал от европейските футболни турнири."
"За наше съжаление трябва да претрансформираме парите на данъкоплатците, за да завършим това, което искат хората. Искам да кажа на уважаемия спортен министър, че при нас се даваха по 50 милиона за стадионите на Пловдив", каза още Борисов.
Припомняме, че кръстовището при "Водната палата“ между булевардите "Цар Борис III Обединител“ и "Марица“ е едно от най-натоварените в град Пловдив. Достигането на капацитета си като пропускателна способност кръстовището дължи освен на високата транспортна интензивност на транспортните потоци по двата булеварда особено по бул."Цар Борис III Обединител“. С изграждането на този обект би трябвало да се облекчат задръстванията, които започват от кръстовището на бул."Цар Борис III Обединител“ с бул. "Шести септември“ и продължават до кръговото кръстовище на бул. "България“ до Панаира. Но очевидно скоро този проект няма да се осъществи.