"Ако не завали отново, до края на деня рехабилитацията на бул. "Христо Ботев" трябва да приключи", заяви за репортер на Plovdiv24.bg главният инженер на Община Пловдив Йордан Калев. Преасфалтирането на отсечката от Сточна гара (от кръстовището с бул. "Цар Борис III-ти Обединител") до автогара "Юг" стартира на 20.10.2012 г. и трябваше да финализира днес, 06.11.2012 г.
Репортерска проверка на сайта на място показа, че южното платно на отсечката вече е преасфалтирано, полага се асфалт по северното. "Ако до края на днешния ден фирмата-изпълнител приключи с процеса, през нощта асфалтът ще съхне. Не може обаче да се говори за точен час на пускането на отсечката за движение, тъй като преди това комисия от КАТ трябва да огледа булеварда. Така че дали отварянето на булеварда за движение ще е утре в 7:00 или в 10:00, все още няма яснота", поясни Калев.
Продължението на "Христо Ботев" от автогара "Юг" до Коматевския възел ще се преасфалтира най-вероятно другата година, тъй като по отсечката първо трябва да се подмени централния водопровод, разказа още главният инженер.
По отношение на левия завой от "Авксентий Велешки" към Сточна гара стана ясно, че до няколко дни се очаква да бъде пробвана и светофарната уредба, указваща новото движение в кръстовището.
Много хубаво, че ще го отворят, но защо на никои от реновираните улици и булеварди не слагат маркировка. Така или иначе пътя е затворен и един ден повече или по малко е все тая. Има много шофьори, предимно жени, които не могат да се движат в права посока като няма маркировка. На всичкото отгоре явно си мислят, че като няма маркировка, не е нужно ползването на мигачи при престрояване :)
до колкото разбирам от познанията си за правилника за движение, обратния завой на малкото кръстовище на сточна гара е забранен. До сега мисля, че законния начин беше да се обърне чак на голямото кръстовище. Ще видим с новата светофарна уредба и пътни знаци какво ще е положението.
Мантинелите не е задължително да са сложени предварително, с изградени бордюри. Могат да се монтират впоследствие, както например на пл.Съединение. Иначе съм абсолютно съгласен с Вас - там наистина трябва да има мантинели заради многобройните идиоти (предимно бакшиши), на които не им се чака на светофара за обратен завой.
Мостът беше в много по-лошо състояние, отколкото сега ремонтирания участък!!! Той трябваше да е част от ремонта. Тия хора слепи ли са или от 10 години не са карали по него?! Железата така са "изхвърчали", че човек се чуди къде да кара. Като бягане с препятствия е! Но кога ли нещо сме свършили като хората, че и сега.... :(
Всеки ден го минавам по 4 пъти поне, и 2 двете посоки, еми има едно леко "изхвърчало" желязо, което с доста ниска кола минавам с около 30км/ч .. не е болка за умиране. Аз лично съм изненадан приятно как на няколко пъти се отварят дупки при изкачването и се запълват доста бързо. Има и много проблемни места, но самият бетонен мост е добре според мен. Проблема долу бяха неравностите на платното, не дупки. Сега ако шахтите не са пропаднали ще е песен да се кара.
Добре де всичко е много добре,ама може ли да не асфалтират моста.Ако е така много лошо ,има дупки и металните релси са изпотрошили на сумати коли шарнирите и тампоните :)
Браво, супер новина. Само мисля, че трябва да бъде приоритет да се нанесе възможно най-бързо маркировка, според мен водачите ще са доста объркани без маркировка. Доколкото знам сега веднага не може да се нанесе, но трябва да стане по-скоро :)
Моста също е за преасфалтиране. Има дупки на месата където е кърпено напукан е асфалта още при изкачване към кючука, а металните "релси"на пътя са започнали да се разрушават защото стърчат заради подбития асфалт. Горе мантинелата е паднала частично на пътя-вероятно след автомобилен инцидент.
Като гледам снимките надлеза изобщо не са го пипали и ще изглежда като на Скобелева майка - влизаш - ново и перфектно и после 50 метра дупки като след бомбардировка.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.