За нередности около условията за пътниците в Централна жп гара Пловдив и други неразбории, свързани с БДЖ, пише на редакционния имейл на Plovdiv24.bg наш редовен читател. Ето за какво точно става въпрос:
Здравейте, пиша ви тези редове относно уникалното качество на БДЖ! Преди дни си закупих билет за влак 8641, заминаващ по разписание в 19.05 часа от гара Пловдив за Ямбол. Дотук всичко е наред, докато не обявиха закъснение от - забележете - 70 минути. За съжаление няма как да Ви изпратя снимка от информационното табло, защото явно там такова закъснение не се показва! С молба да се свържете с Централна гара Пловдив, за да се получи яснота, на мен ми беше обяснено,че имали проблем с локомотива! Аз питам БДЖ само един локомотив ли имат по направление София-Ямбол?
След проведен разговор с началник гара беше обяснено,че не ми се дължи никаква неустойка за времето в което трябва да чакам заветния влак!
Предварително ви благодаря за съдействието! Забравих да спомена, че на гарата дори и в това време температурите са непоносими. Поздрави.
Репортер на сайта се свърза с представител на "Пътнически превози" в Пловдив, който обясни ситуацията така:
"Таблата наистина не работят, защото договорът за поддръжката им изтече. Предстои ръководството в София да подпише нов, след което ще се ремонтират. В момента работят две табла в подлеза и едно в централната чакалня.
До седмица чакаме да приключи обществената поръчка и ще бъде взет един голям климатик.
Закъснението на влака София-Ямбол наистина е факт и проблемът бе повреда в локомотива".