Качих се на автобус №12 с регистрационен номер РВ5641МК от спирката на ОМГ "Акад. Кирил Попов" и до спирка №308 всичко беше нормално. Точно там искаше да слезе една възрастна жена, чакаща задната врата да се отвори...е, остана си с чакането. Тя на няколко пъти викаше на шофьора да отвори вратата, но реакция - никаква. Обърнах се, за да видя какво всъщност прави водачът и с изненада видях как си говори по мобилния телефон и управлява автобуса с една ръка.
На следващата спирка на Младежкия хълм, се изправих, за да слезна, но отново вратите останаха затворени. С възрастната жена се придвижихме до втората врата, но в момента, в който стигнахме до нея, шофьорът я затвори. Започнах да му викам да отвори и го видях, че продължава изключително "важния" си разговор по телефона... След около 10-20 секунди видях, че затвори и започнах отново да му викам, а той най-нагло ме погледна в огледалото и продължи. Кондукторът през цялото време си стоеше безучастен и не помогна по никакъв
начин.
В крайна сметка шофьорът реши, че ще ни пусне да слезем чак на спирка №204. Така аз трябваше да се връщам една спирка, а възрастната жена, която се движеше доста трудно, цели две.
Искам да попитам с какво право този човек решава, че може да рискува живота на хората, возещи се в автобуса, като го управлява с една ръка? Как може да си плащаш за превоз до дадена спирка, а да не ти позволяват да слезеш на нея и накрая да бъдеш принуден да вървиш пеша? Защо телефонът за оплаквания на "Хеброс бус" е всъщност един секретар, който уж записва оплакванията, но се съмнявам, че някой ги слуша след това? И накрая, но не по важност: До кога такива безотговорни хора ще остават безнаказани???".
Това е писмото, което получихме на редакционната поща на Plovdiv24.bg. Публикуваме го без редакторска намеса и се надяваме фирмата-превозвач да се сезира след нашия материал.