Читател: Автобус на "Хеброс бус" не спря на две спирки, шофьорът през цялото време говореше по телефона

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (34)
10:50 / 26.10.2013
12787
Здравейте, Plovdiv24.bg. Често чета как хора се оплакват от шофьорите на различни линии от градския транспорт, но не ми се беше случвало да попадам на такива индивиди лично. На 24 октомври обаче имах тази "чест".

Качих се на автобус №12 с регистрационен номер РВ5641МК от спирката на ОМГ "Акад. Кирил Попов" и до спирка №308 всичко беше нормално. Точно там искаше да слезе една възрастна жена, чакаща задната врата да се отвори...е, остана си с чакането. Тя на няколко пъти викаше на шофьора да отвори вратата, но реакция - никаква. Обърнах се, за да видя какво всъщност прави водачът и с изненада видях как си говори по мобилния телефон и управлява автобуса с една ръка.

На следващата спирка на Младежкия хълм, се изправих, за да слезна, но отново вратите останаха затворени. С възрастната жена се придвижихме до втората врата, но в момента, в който стигнахме до нея, шофьорът я затвори. Започнах да му викам да отвори и го видях, че продължава изключително "важния" си разговор по телефона... След около 10-20 секунди видях, че затвори и започнах отново да му викам, а той най-нагло ме погледна в огледалото и продължи. Кондукторът през цялото време си стоеше безучастен и не помогна по никакъв
начин.

В крайна сметка шофьорът реши, че ще ни пусне да слезем чак на спирка №204. Така аз трябваше да се връщам една спирка, а възрастната жена, която се движеше доста трудно, цели две.

Искам да попитам с какво право този човек решава, че може да рискува живота на хората, возещи се в автобуса, като го управлява с една ръка? Как може да си плащаш за превоз до дадена спирка, а да не ти позволяват да  слезеш на нея и накрая да бъдеш принуден да вървиш пеша? Защо телефонът за оплаквания на "Хеброс бус" е всъщност един секретар, който уж записва оплакванията, но се съмнявам, че някой ги слуша след това? И накрая, но не по важност: До кога такива безотговорни хора ще остават безнаказани???".

Това е писмото, което получихме на редакционната поща на Plovdiv24.bg. Публикуваме го без редакторска намеса и се надяваме фирмата-превозвач да се сезира след нашия материал.


Виж коментарите (34)

Още по темата (369):
08.01.2025 Община Пловдив: Преференциалните карти не важат в маршрутките
08.01.2025 Пловдивчанка: Платих билет на 10-годишната ми дъщеря, която си показа безплатната карта
24.12.2024 Шофьор обиди жестоко пътник на расистка основа
16.12.2024 Сигнал: Взе ми парите, но не ми даде нов! Докога?
08.12.2024 Шофьор от градския транспорт в Пловдив разтопи пътничка
06.12.2024 Уволниха шофьора и кондукторката, участвали в грозния скандал с ученици
Още новини от Новини от Пловдив:
Пловдивчанин намери неочаквана добавка в буркана с компот от Кауф...
Малка уличка се превърна в голям паркинг в Пловдив
В Пловдив четири фирми се състезават за 29 млн. лева
Напук на студа мощни тъпани и гайди озвучиха Главната, кукери про...
Огнян Тодоров, Природонаучен музей - Пловдив: Парите вече са в см...
Пловдивчани запретнаха ръкави, сами си оправиха тротоарните плочк...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).