© Plovdiv24.bg | | Здравейте, Plovdiv24.bg. Често чета как хора се оплакват от шофьорите на различни линии от градския транспорт, но не ми се беше случвало да попадам на такива индивиди лично. На 24 октомври обаче имах тази "чест".
Качих се на автобус №12 с регистрационен номер РВ5641МК от спирката на ОМГ "Акад. Кирил Попов" и до спирка №308 всичко беше нормално. Точно там искаше да слезе една възрастна жена, чакаща задната врата да се отвори...е, остана си с чакането. Тя на няколко пъти викаше на шофьора да отвори вратата, но реакция - никаква. Обърнах се, за да видя какво всъщност прави водачът и с изненада видях как си говори по мобилния телефон и управлява автобуса с една ръка.
На следващата спирка на Младежкия хълм, се изправих, за да слезна, но отново вратите останаха затворени. С възрастната жена се придвижихме до втората врата, но в момента, в който стигнахме до нея, шофьорът я затвори. Започнах да му викам да отвори и го видях, че продължава изключително "важния" си разговор по телефона... След около 10-20 секунди видях, че затвори и започнах отново да му викам, а той най-нагло ме погледна в огледалото и продължи. Кондукторът през цялото време си стоеше безучастен и не помогна по никакъв начин.
В крайна сметка шофьорът реши, че ще ни пусне да слезем чак на спирка №204. Така аз трябваше да се връщам една спирка, а възрастната жена, която се движеше доста трудно, цели две.
Искам да попитам с какво право този човек решава, че може да рискува живота на хората, возещи се в автобуса, като го управлява с една ръка? Как може да си плащаш за превоз до дадена спирка, а да не ти позволяват да слезеш на нея и накрая да бъдеш принуден да вървиш пеша? Защо телефонът за оплаквания на "Хеброс бус" е всъщност един секретар, който уж записва оплакванията, но се съмнявам, че някой ги слуша след това? И накрая, но не по важност: До кога такива безотговорни хора ще остават безнаказани???".
Това е писмото, което получихме на редакционната поща на Plovdiv24.bg. Публикуваме го без редакторска намеса и се надяваме фирмата-превозвач да се сезира след нашия материал. |