На редакционната поща на Plovdiv24.bg продължават да се получават сигнали от граждани, които изказват своето възмущение от лошата комуникация между телефонната централа на номер 112 и дежурните екипи на Спешна помощ. Пред репортер на нашия сайт от 112 увериха, че своевременно предават всички обаждания към съответните органи, а от Спешна помощ Пловдив също заявиха категорично, че реагират адекватно, стига обаче при тях да има получен сигнал. Не за това свидетелства писмото на нашия читател, който е чакал линейка повече от час и 40 минути, докато неговата баба е имала нужда от помощ. Къде е истината и кой носи отговорност за нередките закъснения на медицинските лица оставяме да прецените вие:
Първото ми позвъняване на номер 112 беше в 18,58 часа. Женски глас ми съобщи: "Излезте отвън, колата идва." Така и направих. Но... Чаках около половин час, но линейка нямаше. Прибрах се. След това още цели 6 пъти звъняхме на 112, а оттам всеки път ни казваха: "Линейката е на път".
Баба ми е на 70 години, имаше високо кръвно, прилоша й, повърна. От 112 продължаваха да твърдят, че предават всеки един мой сигнал. А накрая, когато дойде линейката, лекарката ми каза, че едва преди 10 минути са й предали сигнала. След това вкъщи поставиха инжекция на баба ми. Нямам думи. Човек може да умре, а в крайна сметка линейката дойде след един час и 40 минути - около 20,40 часа. Възмутен съм безкрайно! А ако се бе случило най-лошото?, огорчено завършва нашият читател...