Ето проблемът и реакцията на екипа ни:"Здравейте, драга редакция на Plovdiv24. Тъй като сте една от медиите, след публикации на които са се решавали доста проблеми, реших да ви споделя на какво се натъкнах.
Случаят е за електронните табла, които се поставят по спирките на градския транспорт.
На спирка номер 127- РУМ 'Изгрев", която е в непосредствена близост до бензиностанция Хаджията Груев бе поставено едно от електронните табла.
Начинът по който е поставено таблото обаче е абсурден. То буквално е навряно в спирката като няма и 1 метър разстояние. Изпращам и снимка, която доказва това.
Какво става, когато от улука на спирката се оттича вода? Тя реално ще се излива върху таблото. Това е предпоставка за повреда.
Друго - хората трябва да се навеждат, за да видят какво изписва таблото, защото някои елементи от спирката закриват лед екрана на таблото.
Решението е да се измести поне 2 метра от спирката или да се завърти екранът на таблото на другата стана, за да е по-видимо за хората. Надявам се, че след ваша публикация този проблем да бъде решен."
Свързахме се с шефа на Транспортния проект Борислав Кръстев, който заяви, че ще се запознае с проблема.
Той поясни, че намирането на точно място за таблата е доста сложен процес. Кръстев разказа, че е имало няколко случаи на преместване на спирки, но все на някой мястото не е удобно.