"Здравейте, уважаема редакция. Обръщам се към Вас по един от най-големите проблеми на Пловдив - Градския транспорт. Вчера сутринта за пореден път се сблъсках с тоталното и безумно състояние на масовия градски транспорт в нашия град".
Така читател на
Plovdiv24.bg започва разказа си. И продължава:
"Само преди дни слушах с удоволствие господин кмета
Костадин Димитров, който обясняваше как ще се вземат мерки в тази насока и градският транспорт ще стане удобен за жителите на града.
За съжаление думите на градоначалника се оказаха класическа "пунта - мара" и въпреки заплахите за прекратяване на договори, явно някои от транспортните фирми не го взимат на сериозно и си правят каквото поискат.
Прескачам 15-минутното чакане на автобус, което е нещо съвсем "нормално" в летния сезон. След дългото чакане на новата "спирка" срещу Събота пазара (която няма нищо общо със спирка), пристигна автобус по линия 11 - рег. номер РВ4261.
С оглед голямото чакане съвсем логично автобусът беше пълен, липсваше кондуктор и плащането ставаше при шофьора. Тъй като днес е доста студено с ниски температури за месец август, сутринта беше подходящо да се ходи с дълъг ръкав и "резонно" в автобуса не беше пуснат климатикът.
Опитите да се отворят прозорците също бяха неуспешни и пътуването беше доста приятно като за начало на седмицата. Върхът на сладоледа настъпи след слизането от надлез "Родопи" - шофьорът реши да се смили над пътниците и взе гениално решение - пътуването продължи с отворени врати.
Преминаването през Сточна гара беше с широко отворени врати, което доведе до учудени и смаяни погледи на шофьори и пешеходци. Явно шофьорът се усети, че решението не е от най-добрите и на спирката преди Тримонциум затвори портите.
Искрено се надявам кметът на Пловдив - господин
Костадин Димитров да вземе нужните мерки и наистина градският транспорт да подхожда на втория по големина град, а не да прилича на африкански превоз на туристи по без това пълните с дупки улици".