Здравейте, Желая да изразя чрез вашият сайт огромното си възмущение от българската медицинска система. Тази нощ към 3.45 часа, съпругата ми получи бъбречна криза с адски болки и гадене. Обадих се на тел. 112, но от там ми отказаха да изпратят линейка с мотива че "за бъбречни кризи те не можели да разкарват докторите". Обясних спокойно, че не съм сигурен какво е, но те просто ми затвориха телефона. След отказа на госпожата отидохме в болницата на Пещерско шосе. Там с голямо учудване установих, че паркинга за спешното отделение е платен, първите 30 мин. безплатни, след това се плаща. Естествено с нашите доктори нещата не стават за 30 мин. и се забавихме около 1 час. На тръгване платихме 5 лв. за паркинг.
След този случай имам два въпроса:
1. Щом тел.112 избират за кого и за какво да пращат линейка, защо аз да не си избирам дали да си плащам или не осигуровките?
2. Кой от общината е разрешил частно стопанисване на паркинга на болницата?