ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Читател: Защо ВиК не уведомяват публично за подмяната на старите водомери?
Автор: Мария Морунова 10:35 / 07.12.2013Коментари (20)18205
© Plovdiv24.bg
Наш читател сигнализира за нерегламентирано искане от инкасаторите на ВиК дружеството за подмяна на водомери. Причината е, че тези водомери са на над 10 години. Ето какво ни пише този читател на редакционната поща на Plovdiv24.bg:

"Уважаеми дами и господа, пиша Ви по повод поредното искане (принуждаване) недомислено или добре обмислено с причина осигуряване на приходи на пловдивското ВиК дружество. В момента инкасаторите на дружеството, при проверка на данните на водомерите, съобщават новината на потребителите, че трябва да си сменят водомерите, защото били над 10 годишни.

Защо ВиК дружеството не направи официално съобщение по медийте за намеренията си, а действа по този начин "от уста на уста"? Защо ще принуждават потребителите си да сменят уред, който работи? Защо не си ги сменят сами с техни водомери, както са електромерите на ЕВН?

Отново сме подложени на натиск от страна на монополно дружество!

Моля Ви, задайте тези въпроси на ВиК Пловдив.
Благодаря и хубав ден"
.

Репортер на сайта веднага се свърза с управителя на ВиК дружеството в Пловдив Манол Генов.

Той обясни, че за всички битови водомери на всеки десет години се издават предписания за подмяна или за метрологична проверка, а предписанието се връчва лично на собствениците и ползвателите на водомери при посещение от инкасатор.

"Тази дейност ние извършваме съгласно Наредба №4, на която се базира работата ни. Освен това всяка информация, която интересува гражданите, може да бъде намарена на сайта на ВиК дружеството", обясни Генов.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
+3
 
 
Как да разбера колко годишен е водомера,като нямам фактурата при покупката му преди години? Какъв водомер е за предпочитане за студена вода? Всеки ли може да монтира новия водомер или с документиране от ВИК ? Въобще,как се доказва ,дали водомерът е под или над 10 год?
+1
 
 
На наглеците се действа нагло,ето как: Купувате си една малка метална стяга за 3,50 от всяка железария ,пускате всички чешми,и започвате леко да затягате водомера от горната част посредата,докъто спре да върти. Става само на български водомери на Беласица Петрич. Беласица да почерпят за рекламата,а на ВИК един по дебеличък.Няма само циганите да крадат,ние да плащаме. Не че съм го направил де,ама от на зет ми на жена му брат и знам
+4
 
 
Нещастен мълчалив , народ ! Много си мълчим и търпим ,затова се случва винаги пред свършен факт , айде плащай !!!
+1
 
 
По съвет на батьо Генов, влизайте всеки ден по много пъти в сайта на ВиК, за да разберете дали има планиран ремонт във вашия квартал, както се случва често. "Ако нямате вода по цял ден, виновни сте си вие", неказано казва той, щом не сте проверили в сайта им.
+1
 
 
Тези са нагли, много нагли и корумпирани.....
+3
 
 
в договорите е майна :) сто на сто го пише в договорите че водомера трябва да се калибрира или подменя на известен период от време :) същото е и с банките (синдрома на дребния щрифт недочитането и бързия подпис )
+1
 
 
И при нас беше същия проблем миналия месец. На главния водомер на кооперацията се отчиташе много по голяма сума от колкото на индивидуалните водомери, и разликата се разпределяше по апартаментите. Получихме една доста солидна сметка при положение че нормалното количество вода, което изразходва нашето семейство е сравнително по-малко и решихме да проверим нещата от къде идва това... Когато разпитахме тук и там чак тогава ни казаха за прословутата подмяна на водомерите и за това, че ако не си ги сменим до края на декември ще получаваме "глоба", която ще е по +2кубика на член на семейството и всеки следващ месец ще се удвояват кубиците ,т.е. +4, +6 и т.н... Естествено се ядосахме,че по такъв начин разбрахме за тази подмяна и попитахме защо не сме били оведомени от инкасатора. А инкасатора ни заяви в прав текст,че това не е негова работа. Било задължително на всеки 10 години да се подменят за студената вода, и 5 години за топлата вода.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: