ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Читател алармира за некоректен мобилен оператор
Автор: Мария Морунова 08:30 / 20.12.2015Коментари (28)14782
©
Читател на Plovdiv24.bg алармира за некоректно отношение от мобилен оператор:

"Здравейте! Абонат съм на "Теленор" от 2006г. като ползвам 4 мобилни номера към тях. Проблемите ми с въпросния оператор започнаха този месец на дата 05. 12, когато посетих един от магазините на компанията и по-точно този на ул. "Александър Батенберг" номер 35, това е магазинът на главната улица с/у "Макдоналдс".

Реших да си преподпиша договора и да се възползвам от възможността за покупка на мобилен апарат на изплащане. Всичко беше точно докато излязох от магазина и реших да стартирам телефона, когато с голямо учудване установих, че апаратът явно е повреден, защото целият дисплей беше на черти и премигваше.

Веднага се върнах в магазина, за да установим проблема, като всичко това се развива в рамките на минути, което лесно може да се провери. Може би тук е мястото да уточня, че телефонът ми не беше пробван изобщо в магазина, което мисля, че е нарушение от страна на служителите там.

В магазина ми беше обяснено, че апаратът трябва да бъде изпратен на сервиз. В понеделник ми се обадиха от магазина и ми казаха, че са направили снимка на дисплея, изпратили са снимката по "Вайбър" на сервиза и от там са казали, че дисплеят е повреден и ако не заплатя поне половината сума (120 лв.), няма да си видя телефона, което ми прозвуча като изнудване и супер некоректно отношение.

Аз си изказах мнението, че едва ли може да се даде точна оценка по снимка от "Вайбър" и се разбрахме да изпратят телефона на място в сервиза, за да се установи проблема. След като го изпратиха, минаха няколко дни и ми се обадиха от сервиза, за да ми кажат, че телефонът има проблем с дисплея, който трябва да се смени, според тях за моя сметка. Аз отказах и телефонът ми беше върнат в магазина в гр. Пловдив, където се намира и в момента.

Подадох жалба към "Теленор", въпреки че ми се стори малко безсмислено, а също така и към КЗП, но нямам още никакъв отговор от тях."

Репортер на сайта опита да се свърже с "Теленор", но безуспешно.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Точно казано за некомпететните служители .Без коментар са бих казала .
+3
 
 
Ще е новина, ако читател алармира за коректен мобилен оператор! На такива неща съм се нагледал и с трите оператора, че нищо вече не ме учудва.
+1
 
 
И аз имах подобен проблем с вече бившия Глобул, но в същия магазин на центъра с/у Макдоналдс. Отказана гаранция на телефон с дефект по дисплея, от самото му закупуване. Подавах жалби къде ли не. Стигна се до "среща" в КЗП с представители на "Глобул". Естествено никой не се появи от тяхна страна, а служителката от КЗП ми каза, че това е практика. Най-накрая се свързах с производителя на телефона (Samsung) и благодарение на тях ми възстановиха гаранцията и накараха магазина да ми замени апарата. Това е историята накратко, но по принцип изминаха 6 месеца в разправии и нерви.
+7
 
 
Така е когато за регионални мениджъри в този оператор, се назначават лица с втори курс"Начална педагогика и без шофъорска книжка/какъвто беше случая в Кюстендил и регеона/.....???Представете си какъв персонал са си подбрали,и какво ще изискват от него?
+3
 
 
Теленор са новия Мтел. Отношението към клиентите е арогантно, а служителите в магазините са некомпетентни.
+1
 
 
Изключително странно, защото досега не съм купувал телефон от Теленор, който да не е бил тестван пред мен. Т.е., убеден съм, че това не е фирмена политика. По-скоро някой от магазина е решил да направи дребна коледна далаверка.
на 20.12.2015 г.
+3
 
 
Таксуват и за непроведени разговори. Внимавайте! Набирам, чакам отсрещният да се обади, но понеже е малко глух и не вдига ( дава свободно!), затварям. Обаче се плаща! Същата работа и с Виваком.
+7
 
 
Работещите в повечето магазини или не са компетенти , или умишлено заблуждават хората. Аз лично при проблеми първо се консултирам на 123 . Така няколко пъти избегнах прецаквания :) А и при неработещ нов телефон , най-добре се свържете с представител на фирмата производител. Те са по-коректни.
+5
 
 
откакто са теленор и аз съм много разочарован,с глобул за 5-6 години нямах никакви проблеми,а тези все ми активират неща за които ми удържат пари,да не споменавам за ''безплатният'' им нет,като изтекоха 30те дена без да си пипам телефона и с изключен интернет ,и се активира платен,преди това ми се активираха sms с резултати за мачове/пак платени/,при условие че въобще не се интересувам от футбол.Постоянно звъня на оператора и някои неща ми спряха,но за други си платих като поп,предполагам е така с голяма част от абонатите им.ПО ВРЕМЕТО НА ГЛОБУЛ ,бях взел и аз телефон с дефект на дисплея ,които видях когато се прибрах,но после в магазина/бившия германос на главната/ми го смениха за 10 мин.
+10
 
 
Теленор ме глобиха 200лв, защото ми се счупи единия телефон, който се ползваше за фирмени разговори. Оказа се, че не съм се запознал с малоумните им фирмени условия, според които ако три месеца не се плати фактурата, директно ти анулират договора и заплщаш неустойка. Аз нямах намерение да прекратяваме взаимоотшненията и без да знам, за тези условия, след като си купих новия телефон отидох да си платя сметката, защото когато поставих картата се оказа, че не е активна. От магазина ми казаха, че е възможно да продължа да съм им абонат, след като си заплатя глобата и абсолютно никакъв компромис не искаха да направят, не зависимо, че идеята ми никога не е била да прекратяваме взаимоотношения. Писах няколко имейла до различни управители, с молба да ми бъде разрешено да си платя 30-те лева, които ми бяха задължение по 3-те фактури, без да ми начисляват неустойка, с желанието да продължа да съм техен абонат, но не! Е, сега вече прекратихме взаимоотношенията си, като ще се съдим до дупка за тия 200лв! За щастие намерихме основания, които да правят договора нищожен, така че не само че няма да видят и тия пари, ами и ме изгубиха и като клиент... Това не е коректна фирма! Внимавайте много с тях!
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Голяма авария в източната част на Пловдив
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Бюджет 2024
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: