Читател алармира за некоректен мобилен оператор
Читател на Plovdiv24.bg алармира за некоректно отношение от мобилен оператор:
"Здравейте! Абонат съм на "Теленор" от 2006г. като ползвам 4 мобилни номера към тях. Проблемите ми с въпросния оператор започнаха този месец на дата 05. 12, когато посетих един от магазините на компанията и по-точно този на ул. "Александър Батенберг" номер 35, това е магазинът на главната улица с/у "Макдоналдс".
Реших да си преподпиша договора и да се възползвам от възможността за покупка на мобилен апарат на изплащане. Всичко беше точно докато излязох от магазина и реших да стартирам телефона, когато с голямо учудване установих, че апаратът явно е повреден, защото целият дисплей беше на черти и премигваше.
Веднага се върнах в магазина, за да установим проблема, като всичко това се развива в рамките на минути, което лесно може да се провери. Може би тук е мястото да уточня, че телефонът ми не беше пробван изобщо в магазина, което мисля, че е нарушение от страна на служителите там.
В магазина ми беше обяснено, че апаратът трябва да бъде изпратен на сервиз. В понеделник ми се обадиха от магазина и ми казаха, че са направили снимка на дисплея, изпратили са снимката по "Вайбър" на сервиза и от там са казали, че дисплеят е повреден и ако не заплатя поне половината сума (120 лв.), няма да си видя телефона, което ми прозвуча като изнудване и супер некоректно отношение.
Аз си изказах мнението, че едва ли може да се даде точна оценка по снимка от "Вайбър" и се разбрахме да изпратят телефона на място в сервиза, за да се установи проблема. След като го изпратиха, минаха няколко дни и ми се обадиха от сервиза, за да ми кажат, че телефонът има проблем с дисплея, който трябва да се смени, според тях за моя сметка. Аз отказах и телефонът ми беше върнат в магазина в гр. Пловдив, където се намира и в момента.
Подадох жалба към "Теленор", въпреки че ми се стори малко безсмислено, а също така и към КЗП, но нямам още никакъв отговор от тях."
Репортер на сайта опита да се свърже с "Теленор", но безуспешно.