ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Читател алармира за некоректен мобилен оператор
Автор: Мария Морунова 08:30 / 20.12.2015Коментари (28)14784
©
Читател на Plovdiv24.bg алармира за некоректно отношение от мобилен оператор:

"Здравейте! Абонат съм на "Теленор" от 2006г. като ползвам 4 мобилни номера към тях. Проблемите ми с въпросния оператор започнаха този месец на дата 05. 12, когато посетих един от магазините на компанията и по-точно този на ул. "Александър Батенберг" номер 35, това е магазинът на главната улица с/у "Макдоналдс".

Реших да си преподпиша договора и да се възползвам от възможността за покупка на мобилен апарат на изплащане. Всичко беше точно докато излязох от магазина и реших да стартирам телефона, когато с голямо учудване установих, че апаратът явно е повреден, защото целият дисплей беше на черти и премигваше.

Веднага се върнах в магазина, за да установим проблема, като всичко това се развива в рамките на минути, което лесно може да се провери. Може би тук е мястото да уточня, че телефонът ми не беше пробван изобщо в магазина, което мисля, че е нарушение от страна на служителите там.

В магазина ми беше обяснено, че апаратът трябва да бъде изпратен на сервиз. В понеделник ми се обадиха от магазина и ми казаха, че са направили снимка на дисплея, изпратили са снимката по "Вайбър" на сервиза и от там са казали, че дисплеят е повреден и ако не заплатя поне половината сума (120 лв.), няма да си видя телефона, което ми прозвуча като изнудване и супер некоректно отношение.

Аз си изказах мнението, че едва ли може да се даде точна оценка по снимка от "Вайбър" и се разбрахме да изпратят телефона на място в сервиза, за да се установи проблема. След като го изпратиха, минаха няколко дни и ми се обадиха от сервиза, за да ми кажат, че телефонът има проблем с дисплея, който трябва да се смени, според тях за моя сметка. Аз отказах и телефонът ми беше върнат в магазина в гр. Пловдив, където се намира и в момента.

Подадох жалба към "Теленор", въпреки че ми се стори малко безсмислено, а също така и към КЗП, но нямам още никакъв отговор от тях."

Репортер на сайта опита да се свърже с "Теленор", но безуспешно.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Ka Hay
премахни филтъра

+3
 
 
Теленор са новия Мтел. Отношението към клиентите е арогантно, а служителите в магазините са некомпетентни.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Марица в Трета лига, сезон 2024/2025
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Напрежение след смъртта на бебе, издъхнало в линейка на път за болницата в Петрич! Бащата с шокиращ разказ за случилото се
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: