ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Читател алармира за некоректен мобилен оператор | ||||||
| ||||||
"Здравейте! Абонат съм на "Теленор" от 2006г. като ползвам 4 мобилни номера към тях. Проблемите ми с въпросния оператор започнаха този месец на дата 05. 12, когато посетих един от магазините на компанията и по-точно този на ул. "Александър Батенберг" номер 35, това е магазинът на главната улица с/у "Макдоналдс". Реших да си преподпиша договора и да се възползвам от възможността за покупка на мобилен апарат на изплащане. Всичко беше точно докато излязох от магазина и реших да стартирам телефона, когато с голямо учудване установих, че апаратът явно е повреден, защото целият дисплей беше на черти и премигваше. Веднага се върнах в магазина, за да установим проблема, като всичко това се развива в рамките на минути, което лесно може да се провери. Може би тук е мястото да уточня, че телефонът ми не беше пробван изобщо в магазина, което мисля, че е нарушение от страна на служителите там. В магазина ми беше обяснено, че апаратът трябва да бъде изпратен на сервиз. В понеделник ми се обадиха от магазина и ми казаха, че са направили снимка на дисплея, изпратили са снимката по "Вайбър" на сервиза и от там са казали, че дисплеят е повреден и ако не заплатя поне половината сума (120 лв.), няма да си видя телефона, което ми прозвуча като изнудване и супер некоректно отношение. Аз си изказах мнението, че едва ли може да се даде точна оценка по снимка от "Вайбър" и се разбрахме да изпратят телефона на място в сервиза, за да се установи проблема. След като го изпратиха, минаха няколко дни и ми се обадиха от сервиза, за да ми кажат, че телефонът има проблем с дисплея, който трябва да се смени, според тях за моя сметка. Аз отказах и телефонът ми беше върнат в магазина в гр. Пловдив, където се намира и в момента. Подадох жалба към "Теленор", въпреки че ми се стори малко безсмислено, а също така и към КЗП, но нямам още никакъв отговор от тях." Репортер на сайта опита да се свърже с "Теленор", но безуспешно. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на Иван 77
на 20.12.2015 г.
+7
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета