ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Читател алармира за нередовни автобуси на градския транспорт | ||||||
| ||||||
"Искам да изпратя сигнал относно нередовността на автобусна линия 66, която ползвам вече седма година ежедневно. Ползвам линията от спирката в подлеза на пощата и слизам пред "Преспите" в кв. Изгрев, респективно и като се връщам от работа. Вторник сутрин вместо на 8 минути автобусите се движеха на 28 минути и поради липсата на автобус закъснях за работа. Това се случва не веднъж и в пиковете часове, когато човек отива на работа или се прибира, има недостиг на автобуси. Резултатът е висене по спирките на студено, докато те брули вятъра. Не мога да разбера, след като няма достатъчно автобуси и не могат да си покрият линията по графика, който е одобрен от общината, защо фирмата или пък общината не направи нещо за обслужването на работещите граждани, които ползват тази линия за отиване на работа и прибиране!? Освен това тези коли са най-стари, най-грозни и вътре като се качи човек винаги се опушва от изгорелите газове, които влизат вътре и обгазяват пътниците. Междувременно искам да ви напомня, че седма година пътувам за и от работа и недоумявам някой от общината не контролира ли обслужването на пътниците от тази фирма. Много пъти съм искала да се обадя да съобщя за нередност, но никъде в автобуса няма телефони посочени за тази цел. Аз живея в Пловдив, работя в Пловдив и плащам данъци на Пловдив и заради това смятам, че най-малкото, което Пловдив може да направи за работещите, които ползват градския транспорт, е той да бъде редовен и с нормални човешки условия за пътуване". След този сигнал репортер на сайта веднага се свърза с фирмата, която обслужва автобусната линия. Благой Аврамов, ръководител "Транспорт" във фирма "Грация", обясни, че много рядко се стига до закъснения на автобусните коли. Ако все пак има такива, те се дължат на авария или на задръстванията. "Автобусите са снабдени с GPS-и, които отразяват закъсненията, ако има такива. В момента се движим по разписание. А в пиковите часове се получават закъснения от 5 до 10 минути, защото самият трафик е много натоварен. В задръстванията попадаме не само ние, а всички автомобили", обясни Аврамов. Попитахме представителя на транспортната фирма дали са подготвени за зимните условия и как се осъществява движението. А Аврамов подчерта, че автобусите на фирма "Грация" са оборудвани за зимните условия. |
Още по темата: | общо новини по темата: 244 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/41 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 09.01.2014 г.
0
на 01.12.2013 г.
+7
на 01.12.2013 г.
-4
на 01.12.2013 г.
+6
на 01.12.2013 г.
+7
на 01.12.2013 г.
+8
на 01.12.2013 г.
+7
на 01.12.2013 г.
+2
на 01.12.2013 г.
+5
на 01.12.2013 г.
+6
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Годеж 17 години след първата им среща, когато са били деца
15:49 / 29.11.2024
Виктор и Беба отново заедно
08:42 / 29.11.2024
От утре проблеми за шофьорите в Пловдивско
20:41 / 29.11.2024
Пиле няма да може да прехвръкне в тази част на Пловдив
16:56 / 30.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета