Читател на
Plovdiv24.bg преживя истински кошмар на паркинга до Хуманитарната гимназия. Ето разказа му:
"Аз съм от Стамболийски, дойдох в Пловдив за
протеста пред Съдебната палата. Оставих колата си на паркинга до училището, в което от 5 години учи детето ми и никога досега не съм имал проблеми. След един час се върнах и ми бяха сложили скоба, за което нямам претенции, тъй като съм нарушение и ще си платя глобата. Изненадата ми беше огромна, когато дойде мобилния екип и се оказа, че нямат посттерминал, за да платя с карта. Поисках банкова сметка, за да преведа сумата. Нямали и това. Тръгнах да търся банкомат и се наложи да обиколя целия център, за да намеря работещо устройство, да изтегля пари и да платя. Оказа се, че точно днес служителят на паркинга е в отпуска. Така ми каза негов колега от съседната улица.
След това отидох в управлението на "Паркиране и репатриране" да подам жалба. Възмутен съм от отношението на служителите към мен! Отказаха ми стол, защото имало пандемия. Каква пандемия, кой я е обявил? Писах прав, представяте ли си?!
Всичко това се случва в XXI век. "Мобилен" екип, който няма мобилни устройства за банкови карти. Няма банкова сметка! Дадоха ми един жълт лист, който ми прибраха в "Паркиране и репатриране". Възмутително е!".
Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.