ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Читател се оплаква от пловдивска таксиметрова фирма | ||||||
| ||||||
Управителят на "Интер такси" говори за проблема с клиентите "Уча в Университетът в Манчестър и наскоро се прибрах в България, за да изкарам лятната си ваканция тук. Реших да организирам ходене до морето на 29 юли с още 2-ма приятели, също от моя квартал. Щяхме да пътуваме с влак в 8:42 сутринта. Обадих се предварително на гореспоменатата фирма за кола от моя адрес до Централна гара в Пловдив. Таксито дойде и аз казах на шофьора, че трябва да изчака 2 минути до идването на последния ни приятел и таксиджията предложи да сложим багажа си в багажника. Сложихме го вътре и той без нищо да казва, включи апарата. Това беше първото ми лошо впечатление. След това моя приятел дойде (машината беше навъртяла към 1,30лв ) и се качихме в колата. Казахме на шофьора да кара към Централна гара, защото бързаме много. Той обаче отвърна, че промоцията, която фирмата предлага от точка до точка за 3 лева, ако е до 5 лв дължимата сума, няма да бъде приета, защото той ни бил чакал. Аз прочетох условията на промоцията в колата му и там ясно пишеше, че промоцията не е валидна, ако автомобила спре за престой, но ние дори не бяхме тръгнали, а това че той си включи апарата си беше негов произвол, ние дори не бяхме вътре в нея. Попитах го колко е времето за престой дадено от фирмата, в която той работи, за да изчака клиентите си. Той ме погледна заплашително и не ми отговори. Аз отново го попитах, през това време апарата работеше естествено, той се обърна към мен опита се да ми посегне и ме нагруби с псувни и подобни, след което излезна от кола и изхвърли багажа ни на улицата, показа ни среден пръст, напсува ни и си тръгна, благодарение на което ние почти изпуснахме влака си и щяхме да пропуснем чаканата цяла година почивка. Просто съм изумен и обиден. За мен такова поведение е недопустимо!" Репортер на Plovdiv24.bg се свърза с управителя на фирмата Христо Константинов. Вижте какво каза той, след направената от него вътрешна проверка: "От разговорът ми с шофьора на колата стана ясно, че след като е прибрал багажа им в таксито, се е решил да пусне и касовия апарат. Във въпросния случай той е чакал трима души. Това означава, че когато има изчакване или регистриран престой, отстъпката не може да се ползва. Клиентите са заявили на шофьора, че ще чака колкото искат те, а когато той им казал, че ще включи касовия апарат и трябва да платят по него, те са се позовали на промоцията, която фирмата предлага. "Да, няма никакъв проблем, но аз ви чакам вече 15-20 минути", е бил отговорът на шофьора, а те му отвърнали, че няма да му плащат по касов апарат. Тогава таксиметровия водач им е свалил багажа от колата и си е тръгнал. Въпреки това, ние като фирма се извиняваме на клиентите и ще ги обезпечим с няколко безплатни пътувания от нашата фирма или с някаква награда". Чуйте повече в прикачения звуков файл. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 11.09.2011 г.
-3
на 11.09.2011 г.
-3
на 11.09.2011 г.
-3
на 10.09.2011 г.
+1
на 10.09.2011 г.
+4
на 10.09.2011 г.
+2
на 10.09.2011 г.
+9
на 10.09.2011 г.
+2
на 10.09.2011 г.
-4
на 10.09.2011 г.
+10
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета