Поредно оплакване за градския транспорт получихме от читателка на
Plovdiv24.bg. Ето разказа й:
"Обаждам се по повод претъпкан автобус по линия № 22, което се случва от много месеци насам. Пътувам в 7.30 ч. сутринта от Катуница за Пловдив и в 16.30 ч. след обяд от Гребна база за Катуница. Положението е отчайващо и в двата автобуса. Сутрин просто си дишаме уста в уста. Второ, струва ми се, че тези автобуси не са мити, откакто са пуснати в движение, камо ли да се дезинфекцират на всяка последна спирка, както е по изискване.
Напоследък пускат от малките автобуси, защото няма ученици - това казват кондукторите. Но положението точно в тези два автобуса е отчайващо. Ако искат през деня да не пътуват до Катуница, защото пътували с много малко хора. Между другото, автобусът в 16.30 отива и до съседните на Катуница села.
Редно ли е при такива големи изисквания по подобен начин да пътуваме? Вземаме си въздух само, когато автобусът спре на спирка и отвори вратите.
Същото е положението и с автобусна линия № 21, която ползвам в града. В градския автобус нямаме и 10 см разлика помежду си, а други места не можем да ги посещаваме, защото, видите ли, било затворено пространство. Малки са автобусите, много са натоварени и положението е отчайващо.
Положението е отчайващо, преминавам на влак. Няма да пътувам вече с гнусния автобус. Влаковете в най-натовареното време са през един час, а през другото време - на 2 часа. Предполагам, че там няма да е така натоварено както са тези два автобуса.
Обърнах се към отговарящите институции, но е много дълго там, трябва или лично да подам жалба, или да я пусна на имейл и т.н. Обръщам се към вас, защото виждам, че навреме отговаряте на сигналите на гражданите. Благодаря ви за вниманието.".
Ако и вие станете свидетели на нещо, което според вас заслужава да бъде публикувано, можете да ни изпращате сигнали, снимки и видеа на електронната ни поща novini@plovdiv24.bg, на телефон 0886 598 267 или на фейсбук страницата ни Plovdiv24.bg Новини.