Читателка: Няма да обяснявам какви чувства изпитах

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (3)
21:29 / 05.08.2024
11901
Здравейте. Не знам дали има смисъл да пиша по тази тема, имайки предвид колко е изписано - и като материали в пресата, и като сигнали до Вас и самата община.

Какъв е проблемът с т.нар. градски транспорт? Ами откъде да започна - от това, че вече дори не само в почивните, ами и в делничните дни се налага да чакаме по 50 минути, понякога и повече, пише читателка на Plovdiv24.bg.

И обяснява:

"От това, че дори в днешния ден (15 юли - бел.ред.), на тези безумни жеги, след 50-минутно чакане на автобус номер 15 от Войводиново към Пловдив, пристига все пак такъв, но, каква изненада..... Климатикът не работи!

Няма да обяснявам какви чувства изпитах, защото човекът, който чакаше на жегата тия 50 минути, и който после се качи в тази сауна, беше 78-годишната ми майка...

Сега ще Ви кажа, че моето желание е наистина да се ползва градският транспорт от възможно повече жители и посетители на града. За да го няма този безумен трафик, за да не се замърсява толкова въздуха, за да изглеждаме като нормален европейски град.

Как обаче да се случи това???

На мен самата нееднократно ми се е случвало това, което описах по-горе. Последно преди около месец - да се возя принудително в сауна, точно в тези люти жеги.

Успях да се свържа с телефона, оставен за сигнали от община Пловдив, по въпросите за нередности в транспорта. Обяснявам ситуацията. Но отговорът - "Госпожо, съчувстваме Ви, ама то наистина е критично", ми подейства взривяващо.

Преди година, по същото време, към същата община, отправих същия сигнал - за 50-минутно чакане на автобус от същата линия, на 38 градуса, и отново сауна...

Отговорът на общината тогава беше /цитирам по памет/ - "Следим постоянно, правим постоянни проверки, и наказваме според условията на подписаните договори"...

Аз питам - след като година по-късно, проблемите не само са същите, а се задълбочават, какъв е смисълът от постоянното следене на ситуацията, от постоянните проверки, от наказанията, уговорени в договорите?

Мен ако питате, значи нещо не си е на мястото - или фирмите, които обслужват т.н. градски транспорт, не са за там, или хората, които се опитват  /или не се опитват/ да подобрят положението на градския транспорт, не стават за тая работа...

Вече наистина се чувстваме безсилни - отправяме едни сигнали, общината си ги приема, горещо ни съчувства.... и това е.... За протокола - автобусът, който се движеше по линия номер 15 без климатик, е с номер СВ9733ХВ".

Виж коментарите (3)

Още по темата (353):
18.09.2024 Лудница по автобусна линия 9
05.09.2024 Ново изпълнение на шофьор от градския транспорт в Пловдив
17.08.2024 Жена сподели за страховито пътуване с автобус в Пловдив: Пътниците бяха изплашени
16.08.2024 Младеж попита шофьор за климатик, но чу "Келеш, слизай от автобуса"
12.08.2024 Пловдивчанин: Сменете всички шофьори в градския транспорт! Да идват индийците и пакистанците!
03.08.2024 Сигнал: Кондукторката махаше за "чао" най-нагло от прозореца
Още новини от Новини от Пловдив:
Пълна мистерия в пловдивско село, издирват тайнствена жена
Пловдив се включва в глобално събитие, обединяващо хора от цял св...
Деца намериха портфейл в парк "Белите брези", издирва се собствен...
Шофьорка, убила дете на пешеходна пътека в Пловдив: Признавам се ...
Служителите на Областна администрация Пловдив слязоха от автомоби...
Момиче краде капачки от автомобил, камера засне всичко


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).