ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Читателка: Няма да обяснявам какви чувства изпитах | ||||||
| ||||||
Какъв е проблемът с т.нар. градски транспорт? Ами откъде да започна - от това, че вече дори не само в почивните, ами и в делничните дни се налага да чакаме по 50 минути, понякога и повече, пише читателка на Plovdiv24.bg. И обяснява: "От това, че дори в днешния ден (15 юли - бел.ред.), на тези безумни жеги, след 50-минутно чакане на автобус номер 15 от Войводиново към Пловдив, пристига все пак такъв, но, каква изненада..... Климатикът не работи! Няма да обяснявам какви чувства изпитах, защото човекът, който чакаше на жегата тия 50 минути, и който после се качи в тази сауна, беше 78-годишната ми майка... Сега ще Ви кажа, че моето желание е наистина да се ползва градският транспорт от възможно повече жители и посетители на града. За да го няма този безумен трафик, за да не се замърсява толкова въздуха, за да изглеждаме като нормален европейски град. Как обаче да се случи това??? На мен самата нееднократно ми се е случвало това, което описах по-горе. Последно преди около месец - да се возя принудително в сауна, точно в тези люти жеги. Успях да се свържа с телефона, оставен за сигнали от община Пловдив, по въпросите за нередности в транспорта. Обяснявам ситуацията. Но отговорът - "Госпожо, съчувстваме Ви, ама то наистина е критично", ми подейства взривяващо. Преди година, по същото време, към същата община, отправих същия сигнал - за 50-минутно чакане на автобус от същата линия, на 38 градуса, и отново сауна... Отговорът на общината тогава беше /цитирам по памет/ - "Следим постоянно, правим постоянни проверки, и наказваме според условията на подписаните договори"... Аз питам - след като година по-късно, проблемите не само са същите, а се задълбочават, какъв е смисълът от постоянното следене на ситуацията, от постоянните проверки, от наказанията, уговорени в договорите? Мен ако питате, значи нещо не си е на мястото - или фирмите, които обслужват т.н. градски транспорт, не са за там, или хората, които се опитват /или не се опитват/ да подобрят положението на градския транспорт, не стават за тая работа... Вече наистина се чувстваме безсилни - отправяме едни сигнали, общината си ги приема, горещо ни съчувства.... и това е.... За протокола - автобусът, който се движеше по линия номер 15 без климатик, е с номер СВ9733ХВ". |
Още по темата: | общо новини по темата: 353 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/59 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 05.08.2024 г.
+1
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Нешка Робева: Извинете, г-н Джокович
13:27 / 19.09.2024
Ергенът Евгени и Атанас Месечков се събраха
17:35 / 18.09.2024
Зрителка: Тези не са племе, а сбирщина от хора
09:18 / 19.09.2024
Удрят ни дъждове и гръмотевици
19:06 / 19.09.2024
Голямо признание за Орлин Горанов
09:18 / 19.09.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета