Читателка: Шефът на "Никеа" реагира светкавично

Автор: Диана Бикова
Коментари (2)
09:12 / 07.11.2019
9606
След намесата на Plovdiv24.bg има положително развитие на последния читателски сигнал, който публикувахме. Във вторник съобщихме за оплакване на Светлана Христева от забавена поръчка в мебелна борса "Никеа". Ето какво ни каза вчера г-жа Христева:

"Парите, които бях дала като капаро, още сутринта бяха в банковата ми сметка. Впечатлена съм от бързата реакция на собственика на мебелна борса "Никеа". Впечатлена съм и от момичето, което ни обслужваше, когато правехме поръчката, беше перфектно. Просто, в моя случай имаше някакво нелепо стечение на обстоятелствата, но всичко е добро, когато завърши добре".

Виж коментарите (2)

Още по темата (6):
31.03.2021 Разследване: Какво се случва с мебелната борса, станала известна в Пловдив с измамите си?
07.03.2020 Пловдивчанка не можа да повярва в какъв филм я вкараха от "Никеа"!
05.11.2019 Нов сигнал за неизпълнена поръчка от мебелна борса "Никеа"
01.11.2019 Шефът на мебелна борса "Никеа" се извини за скандала
31.10.2019 Заплашват репортер на Plovdiv24.bg и клиент след разкрития за нередности в мебелна борса "Никеа"
20.10.2019 Пловдивчанка обвини мебелен магазин за объркана поръчка! Каква е истината?
Още новини от Новини от Пловдив:
Кметът на Пловдив посрещна норвежка делегация по енергиен проект
Даниел Митов: ДБ разпространяват клюки, няма назначен нов директо...
Цветно събитие ще оживи парк "Ружа" тази неделя
Фуникуляр качва туристите до върха на Бунарджика
Какво мислят пловдивчани за маргаритките на стълбите на "Каменица...
Проверяват болницата в Пловдив, в която е починало бебето от Бела...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).