Чуждестранните фирми превзеха „ПринтКом” | ||||||
| ||||||
Чуждестранните фирми, които ще се представят на изложбата за печатна комуникация „ПринтКом", са повече от българските. Общо 417 производители и дистрибутори ще участват в проявата на Международен панаир Пловдив от 5 до 9 юни 2007 година. От тях 304 са от чужбина, 113 - от България. Лидери ще покажат най-новите продукти, услуги и технологии в печатарската и издателска дейност на 36 държави, с 4 повече в сравнение с „ПринтКом 2006". Ангажираните площи тази година са се увеличили с 6%, а фирмите - с 10%. Най-много са изложителите от Германия (72), Италия (37) и САЩ (27). Най-големи площи заемат експозициите на Румъния, Лихтенщайн и Италия. Директно се представят компании от Германия, Италия, Лихтенщайн и Румъния. 3 световни и 2 европейски новости ще видят посетителите на изложбата. 5 са дебютите на българския пазар. Сред най-новото в световен мащаб е подложката за работа с компютърна мишка, която повдига китката на ръката, за да се избегне претоварването. Защита на конфиденциални документи срещу външен достъп и намеса осигурява специалният контролер, вграден в нова цифрова „минипечатница", която е уникална в своя клас. Изделието, разработено в Япония, е новост за Европа. За първи път на българския пазар ще бъдат предложени печатарски екомастила, които заменят материалите, замърсяващи околната среда. Те дават възможност на производителите на опаковки да изпълняват поръчки за западни компании, които поставят опазването на околната среда като задължително условие. 6 бранша ще се представят на „ПринтКом 2007", която се организира в партньорство със Съюза на печатарската индустрия в България и Българската асоциация по информационни технологии и е одобрена от Международната асоциация на изложбената индустрия UFI. Мениджъри и експертите ще могат да се запознаят с най-модерните постижения в областта на полиграфията, хартиите и картоните, опаковките и етикетите, компютрите и принтерите, услугите и информацията. Най-широко е показан секторът „Полиграфия" - 51% от изложителите, следван от „Услуги и информация" (20%) и „Хартии и картон" (18%). Подемът в тези 3 бранша се свързва с ръста на българската икономика, заради който се увеличава търсенето на опаковки, рекламни материали и други продукти и услуги на печатарската и издателската дейност. Световният алианс „Принт сити", в който членуват компании от 180 държави, избра Международен панаир Пловдив за домакин на семинара „Тенденции, иновации и добавена стойност при печата". Лектори от Германия и Австрия ще запознаят експертната аудитория с развитието на полиграфическата и издателската сфера, на илюстрациите и опаковките, на световния пазар за хартия. Семинарът е част от деловата програма, която включва още симпозиуми, дискусии и презентации. Като съпътстващи събития на изложбата ще се проведат Международен конкурс за панаирен плакат, Национален конкурс за фирмен календар и Национален конкурс за Печатар на годината и Търговец на годината. Експозициите ще са разположени в палати 10 и 11 на панаирния комплекс, който ще е отворен за посетители от 9 до 18 часа. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!