© Plovdiv24.bg | | Абонатите на DCC седят безпомощно пред офисите | Войната между бившите съдружници в DCC, водена с "варварски" методи достига връхната си точка, научи Plovdiv24.bg. В опитите да си поделят бизнеса и абонатите си, Гологанов и Кирев досъсипаха бизнеса си и изгониха същите тези абонати.Клиентите на бившата DCC, сега разцепена на ТВ Сат Ком и АТВ Сат, вчера отново останаха без интернет, много нямат и до момента. Голяма част от абонати вчера нямаха и кабелна телевизия, като проблемът бе решен частично.
Побеснели клиенти, предплатили и преподписали с новите фирми, обсадиха офисите на операторите, но единствено се разправяха с касиерките, като в замяна на това не получиха това, за което са си платили.
Потърсихме информация и от двете страни, какво се случва в момента. И двете се обединиха около тезата, че конкурентите им режат масово кабели из цял Пловдив. Ако това се окаже вярно, то едва ли вече има здрав кабел от мрежата на DCC и шансът абонатите да получат това, за което плащат става минимален.
Кирев обвини Гологанов, че с 40 гарда е превзел офиса на бул."Мария Луиза", където е техниката и масово реже кабели и там. PR-ите на Гологанов контрираха, че единствено гардове с техници са си върнали контрола над офиса с техниката (като на истинска война) и се опитват да я поправят. От фирмата на Гологанов (АТВ Сат) допълниха, че има съдебно решение в тяхна полза, като обещаха да го докажат документално, но от вчера до днес не намериха време да изпратят документите в редакцията ни.
Резултатът от тези все по-епични и грозни сблъсъци между двете фирми е съсипването на компания с десетки хиляди абонати и "разбягването" им при конкурентите.
Конкурентите също се оказаха неподготвени да поемат големия наплив от желаещи да се прехвърлят при тях. Някои от операторите приемат новите клиенти, но дават прекалено големи срокове за включване. "Залети сме от заявки, сещате се защо", свиват невинно рамене касиерките. Други пък направо отказват на част от новите абонати, тъй като не могат да смогнат да обработват заявките.
От цялата ситуация се оказа, че голяма част от жителите на втория по големина град в европейска държава плащат за определена услуга, не я получават, а в същото време са затруднени да си сменят доставчика на услугата. |