ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Да се разлепват политически реклами само на определените за целта места, призова Гьока Хаджипетров | ||||||
| ||||||
За политическа реклама да се използват само местата, които общината е определила за това - с този призив областният управител Гьока Хаджипетров се обърна към представителите на политическите сили и техните екипи в Пловдив. По думите му е неприемливо природните и културните дадености на Пловдив да се използват за разлепяне на политически послания, афиши, плакати и надписи. Използаването на химически лепила, коването на пирони по дърветата, боядисването на скалите на тепетата в някои случаи необратимо уврежда и загрозява тези природни дадености - подчерта областният управител. Той каза още, че НДСВ е подготвило екипи и средства за отстраняване на плакатите и рекламните материали след изборите. Гьока Хаджипетров заяви, че от последните местни избори се наблюдава един ефект на 15 до 25 % невалидни пликове и бюлетини, а това говори за голямо невнимание по време на изборния процес. Областният управител призова гражданите да упражнят правото си на вот, тъй като така те ще приложат правата си и ще поемат отговорностите за бъдещето на България. Информацията е предоставена от радио Пловдив. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Намериха заместник на Димо в "Игри на волята"
16:19 / 17.11.2024
Студен душ за клиентите на "УниКредит Булбанк"
22:07 / 18.11.2024
Голямата дъщеря на Бербатов с признание
10:37 / 17.11.2024
Парите идват следващата седмица при четири зодии
15:44 / 17.11.2024
Гаджето на Беба, Велин проговори
15:32 / 18.11.2024
Арменските думи, които използваме в българския език
07:27 / 17.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5281) | 59% | |
Не (2852) | 32% | |
Не мога да преценя (846) | 9% |